Volgens mij heb ik in W op de basisschool gezeten als we het over hetzelfde hebben.
Heb je even een berichtje gestuurd.
Ja heb er een paar jaren gewoond. Inmiddels al 20 jaar niet meer hoor
De kaaskop! Daar heb ik het zelf ook nog vandaan gehaald. Sowieso erg lekker voor kaas plankjes.
Mahalo is leuk!!
Jaa, bij Mahalo toevallig!! Was echt heel lekker dus zeker een keer heen gaan!
Ik werk in Zuidhorn, ik zal eens rondvragen!
Game on in het forum is echt een leuke tentoonstelling! Over 50 jaar game geschiedenis, maar ik had niet verwacht dat je zoveel spelletjes ook zelf kon doen. Denk dat er wel tientallen, misschien wel honderd consoles en arcadespellen stonden. Heel cool!
Iemand tips voor een goede nagelsalon? Het liefst in het centrum. Er zit één in de Zwanestraat maar daar ben ik niet tevreden over.
Wauw ziet er prachtig uit thanks voor je tips!
ik heb altijd het gevoel dat iedereen op dit forum in de randstad woont en dan voelt het heel apart als iemand zo dichtbij woonde haha, ik ben gewoon regelmatig langs je huis gefietst!
Ja, ziet er goed uit!
Ik heb m gespot! Vlakbij mân nieuwe werkplek!
Iemand een fijn restaurant in Groningen waar ze én goede wijnen hebben en een goede menukaart en een lekker sfeertje? Dus niet te stijfjes maar wel kwaliteit (een goed eetcafé met goede wijnen is ook top)
Het Koetshuys fijne sfeer, lekker eten, eigen gemaakte limoncello die heel lekker is
Wij hebben in de zomer bij bistro blanche gegeten. Erg lekker sfeertje, luxe maar toch toegankelijk en ze hadden ook een bijpassend wijnmenu! Echt een aanrader
Ja heel leuk! Ik wil nu ook wel op zoân botsautootje door de stad haha
@Max heb jij nog een leuke sportschool gevonden? Ik ben nog op zoek namelijk.
Weet iemand of je in de stad ook ergens van die leuke kerstballen/ ornamenten kan kopen? Zag bij bunnyslippers een leuke uit de bijenkorf maarja die hebben we natuurlijk niet meer
Marcâs
Deze winkel is amazing. Wel behoorlijk duur, maar alle kerstballen zijn met de hand gemaakt. Hij hangt zijn hele winkel vol met allemaal kerst dingen.
Ahh top! Ga ik daar zo even kijken!