Het Groningentopic

Bij Laif&Nuver hebben ze ornamenten van Vondels, die verkopen ze ook bij de Bijenkorf.

1 like

Ik heb geen idee wat voor kerstballen je precies bedoeld. Maar sostrene grene had een leuke collectie en flying tiger had ook leuke

1 like

Is er trouwens ook iemand die naar het woningnood protest gaat in de stad volgende week?

1 like

Ik zag dat Musjes ook leuke had. Ze staan ook op hun website.

Ik zou erg graag willen gaan. Alleen weet niet of ik wel alleen durf haha. Ga sowieso afstand houden en een mondkapje op doen. Zou je misschien samen willen gaan? Als alles goed gaat op het werk en de besmettingen uiteraard.

Als ondersteunend personeel zit ik weer de hele dag thuis. :expressionless:

2 likes

Wanneer is het? Ik wil misschien ook wel gaan :slight_smile:

2 likes

Ja dat zou leuk zijn! :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: Stomme wappies die nu aan het rellen zijn in de stad.

2 likes

Ahh ja die vondelkerstballen bedoelde ik! Oh grappig, ik wist niet dat Laif en Nuver naar de rode weeshuisstraat verhuisd was. Helaas hadden ze niet de bal die ik wilde, maar goed om te weten!

@anon43983847 wow wat een enorme kitsch die winkel! Was er nog nooit binnen geweest, wat heerlijk.

Met het woonprotest ben ik helaas niet in de stad, wel stom, want ik loop constant te zeiken op de woningmarkt, dus voelt wat hypocriet er nu niet bij te zijn.

2 likes

Mijn vader komt op bezoek de dag van het woonprotest. Dus even kijken wat dan handig is, ik wil hem niet ongevraagd meeslepen maar misschien vindt hij het ook wel goed/interessant! :slight_smile:

@Max die kitsch kerstballenwinkel zit om de hoek van waar ik woon en ik was er al een paar keer langs gelopen of gereden zo van :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: Maar ik zag al dat het erg prijzig was. Maar alsnog wel leuk om te gaan kijken denk ik!

Wat leuk had je nog iets leuks kunnen vinden? Als er meer mensen naar het woning protest gaan zou ik dan een gezamenlijke pb aanmaken? :blush:

1 like

Ik wil misschien ook wel mee :blush:.

Edit: en stomme relschoppers inderdaad! Werd er nu echt een beetje boos van nu het om mijn eigen stad gaat.

2 likes

Ooh ik heb dat hele woonprotest gemist! Was even een weekje weg. Hoe was het? Ik had anders ook wel heen gewild.

Ah jammer dat ik het gemist heb, maar heel fijn dat het zo goed is gegaan allemaal! Thanks voor je verslag;).

Echt, als je nog nooit bij broodje van eigen deeg geweest bent, gaat heen! Die amandelcroissants en de baguettes, echt zo waanzinnig lekker

5 likes

Die zit richting de Vismarkt toch? Op dat rijtje naast de Korenbeurs?

Iets verder in de brugstraat inderdaad, tegenover de albert heijn, en naast de beren. Vaak te herkennen aan de rij die er buiten staat!

1 like

Ja die bedoel ik ook! Kon even niet op de naam van de straat komen. Ik sla hem dus altiid over omdat ik geen zin heb in die rij. Toch maar eens in gaan staan dus.

Weet iemand toevallig nog een huurhuis rond de 800 euro? Aan de westkant van de provincie? Het is echt zoeken naar een speld in een hooiberg
:pleading_face:

1 like

Oeh dan ga ik die binnenkort proberen :smiley:, dankje voor de tip!

Dank voor de tip! Ben er gelijk heen gegaan haha. Ik ben nieuw in Groningen en volg iedereens tips over van alles maar gewoon op :grin::grin:

15 likes