Ha wat heb je gekocht? En was het lekker?
Welkom in Groningen
De amandelcroissants! Waren erg lekker Ik wist alleen niet of ik met of zonder chocolade moest nemen dus heb maar zonder gedaan.
@Pimpelmees dankjewel!
Oh die chocolade zijn volgens mij met pistache! Ook super lekker!
Oeh, dat klinkt ook lekker! Ik vroeg om amandelcroissants en toen vroeg ze ‘met of zonder chocola?’ dus ik denk dat ze dan ook amandelcroissants hebben met chocola? Dan neem ik die de volgende keer wel
Ik overnacht binnenkort een nachtje in Groningen en ik zoek een hotel met een 1 pers kamer met een bad. Heeft iemand toevallig tips?
Wow! Super vet haha. Wij gaan denk ik op kerstavond. Dan moet het vast wel rustiger zijn. Lijkt me echt heel gaaf om bij te zijn.
Haha dat zou leuk zijn! Ik weet inmiddels hoe ik je kan herkennen haha dankzij het kringloop topic haha.
Ik hoop trouwens dat het niet al te druk wordt.
Ja deal haha. Heb je verder ook nog plannen voor de feestdagen?
Die lasershows zijn helaas gecancelled, iig de drive inns. Ze verwachtten inderdaad een veel te grote toestroom. Echt jammer!
Op Insta staat ook kerstavond helaas. kan ze geen ongelijk geven. Je wilt geen project X suikerunie.
Succes met werken deze kerst! wij gaan nu niks meer doen haha. Beetje gaan koken en bakken. Volgend jaar is er weer kerst.
Ja het staat op Insta inderdaad.
Inderdaad, rustige Kerst dit jaar, is niet anders.
Nog een Groningse hier.
Ik wil hier ook graag weer heen, kan online nergens iets vinden over de tijden. Wel jammer inderdaad als het maar tot vijf uur is (maar wel logisch)!
Edit: net geweest rond half vijf. Toen werd het ook al aardig donker!
De kerstpuzzel van DVHN is er weer!!
Vanmorgen voordat ik begon met werken de krant gekocht. Gezellig met collega’s al wat gepuzzeld ook. Geen kerst zonder dr denker.
Weten jullie nog restaurants waar je menu’s kunt afhalen (om thuis af te maken). Hebben iets te vieren zondag maar het lijkt wel alsof geen een restaurant hier nog zin heeft (logisch ook wel, al dat werk)
Ja! Volgens mij doet Betere Tijden het weer! Die kun je het beste even telefonisch benaderen.
ik vond het feithhuis een hele fijne box hebben!
De 2jongens hadden ook zo’n box. Die vond ik wel geslaagd!
Ps heeft lekker taartjes om af te halen.