Het Groningentopic

Ik wil na de lockdown graag met yoga beginnen, heeft iemand aanraders in de stad? Ik ben echt een complete beginner, heb het wel eens met filmpjes op youtube geprobeerd maar heb dan vaak geen idee of ik het wel goed doe. Dus iets wat echt gericht is op beginners zou m’n voorkeur hebben denk ik.

2 likes

Ik ga met je mee!

2 likes

Ik hoor goede dingen over yoga bij Yorah! Wel wat aan de zweverige kant… En ik moet zeggen dat yoga with adrienne me goed bevalt dus ik wil als het weer kan ook wel eens mee

Haha volgens mij is heel Groningen lid geweest haha. Vond het zelf ook wel chill, maar volgens mij zijn ze wel een beetje wappie aan het worden.

1 like

Ahh bedankt voor de tips allemaal! Het lijkt inderdaad wel alsof iedereen hier aan yoga doet :joy: ik ga me in jullie aanraders verdiepen! En @S.onrisa het lijkt me leuk om samen ergens te beginnen!

2 likes

Ik lees ook mee, lijkt me leuk om weer eens yoga te gaan doen! Heb in het verleden bij de usva lessen gehad, maar dat beviel toen niet zo, weet alleen niet meer zo goed waarom haha

1 like

Ja dit bericht idd. Het was er ook niet al te goed geventileerd.

Als iemand nog een keer wil begeleid mediteren in Groningen. Hier houden ze zich goed aan alle regels en is mega ontspannend. Is allemaal op vrijwillige basis.

https://www.vipassana-groningen.nl/

5 likes

Ik zat trouwens ook te denken om naar de fakkeltocht te gaan zaterdag. Iedereen gaat het toch wel negeren, maar we hoeven niet stil te blijven. Er zijn zo veel mensen met schade.

9 likes

Ik ga ook! Het is echt schandalig wat er gebeurt.

2 likes

Ik denk dat ik ook ga deze keer !

2 likes

Ja, ik wil ook meelopen!

Vraag me wel af waar ik in godensnaam aan een fakkel ga komen

1 like

Volgens het nieuwsbericht gaat de Groninger bodem beweging veilige fakkels uitdelen.

2 likes

Ahh dan heb ik niet goed gelezen. Ja wat een fucking genante vertoning. Subsidie geven wat niet eens genoeg is voor de helft van de huishoudens, wat was daar precies de bedoeling van?

Oh en dit fragment uit 2018

Ik heb de vorige keer meegelopen, was echt tof! Ik ga nu niet ivm corona denk ik maar ik kan het los van corona wel aanraden :stuck_out_tongue:

Ik vind het stuk over Rene Paas wel raar: ze kunnen niet voor zijn veiligheid instaan? Wat is dat voor raar, halfbakken dreigement?

Overigens stonden wij om 1 uur ‘s nachts nog op plaats 5000 en toen bleek het geld op :sob: we hadden zoveel kunnen doen qua isolatie hier

Ah ik wil eigenlijk ook wel meelopen maar ik twijfel nog ivm corona.

Ja ik kreeg het ook van iemand anders doorgestuurd. Ik wist niet waar ik dit in zou moeten leveren maar heb een adres gekregen van de gemeente! Dus ga het zo maar proberen.

1 like

Je kan ook online meedoen

1 like

Elke keer als ik in ons nieuwe huis monteurs langs heb voel ik me zo bekakt 🥲 dan praten ze onderling echt lekker Gronings en doen ze een vertaalslag voor mij

Is het terecht dat ze vertalen of versta je het wel gewoon? Best lief maar vooral grappig. Ben je verhuisd naar Groningen onlangs?