Het Groningentopic

Digitaal je fakkel opsteken kan ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Grunn :hearts: was super leuk haha. Zijn er nog meer mensen gegaan?

12 likes

Ja mooi! Nee helaas toch vanuit huis, wilde gaan maar bedacht me dat dat hoogzwanger in de drukte toch niet zo’n goed idee is, dus vanuit huis gekeken. Anders was ik er zeker bijgeweest.

2 likes

Ik ben (nog steeds) op zoek naar een leuke plek om te sporten in Groningen (stad) en hopelijk, nu er weer meer binnen kan, kan ik gauw iets vinden. Ik heb nu een strippenkaart bij ‘Bootcamp Reitdiep’ en ik vind het daar wel leuk maar ik vind het aanbod per dag een beetje weinig. (Ma t/m do alleen in de avond, vrijdag en zondag helemaal niet en zaterdag in de ochtend). Ook is het standaard buiten en in de koude maanden sport ik liever binnen!
Ik zoek een plek waar ik in groepsverband kan sporten, met mogelijkheden op alle dagen van de week en bij voorkeur ook optie voor doordeweekse ochtenden. Ik vind bootcamp wel leuk en heb eerder een soort ‘light’ versie van crossfit gedaan. Ik heb een proefles gedaan bij Crossfit Alround maar dat paste niet zo bij mij. Ik sta ook open voor andere groepslessen, liever niets met dansen. En ik woon in het centrum dus zou top zijn als het op fietsafstand is maar ik kan evt. ook met de auto.
Iemand ideeën? :smiley:

Ze hebben niet altijd even veel lessen, maar ik vind de sfeer bij Calipso erg fijn! Ik moet wel zeggen dat daar veel lessen met een focus op dans zijn (barre, zumba), dus weet niet of het echt helemaal is wat je zoekt, maar wilde het toch even noemen

1 like

Ik wil heel graag naar Calipso als we in Groningen wonen! Nog even ruim een half jaar wachten. En een baby baren, minor detail :sweat_smile:

Mijn werk heeft trouwens oa een deal met plaza sportiva bij de Euroborg. Is dat een fijne sportschool, kennen jullie die? Ligt verder niet op de route, Calipso wel.

2 likes

Ohh die is heel nice volgens mij! Met sauna’s (!) en een zwembad. Maar (daardoor?) wel aan de prijzige kant

1 like

Plaza Sportiva is chill, zit zelfs een kinderopvang zodat jij rustig kunt sporten etc. Luxere gym.

1 like

Dankje! Een bekende van mij sport daar ook en ze had mij dat ook aangeraden maar de proefles kon toen niet doorgaan vanwege de lockdown, ik ga gelijk een berichtje sturen :slight_smile: Zij doet geloof ik hiit yoga. Ben benieuwd!

2 likes

En @Max dit klinkt goed, vooral die kinderopvang haha. Ik zal eens informeren hoeveel mijn werk betaalt.

Ik heb daar (Plaza) tot voor de lockdowns gesport. Vond het daar chill. Voor corona hadden ze leuke groepslessen en dat je kon zwemmen vond ik ook superfijn. De vibe in de fitnesszaal vond ik ook altijd wel goed. Voelde me zonder killerbody ook zeker niet opgelaten om te fitnessen. Ik heb nog een paar sportcredits die ik moet opmaken en wie weet word ik ooit wel weer lid. Ben wat online aan het rondkijken naar wat leuk is (en misschien wat dichterbij) maar kan het niet echt vinden. Die lockdowns helpen daar ook niet in mee.

Had Calipso ook al gevonden online, zit ook in de buurt. Leuk dat jullie daar ook positief over zijn, misschien dat ik daar ook nog wel eens ga kijken.

2 likes

Door jou zijn mijn vriend en ik verslaafd aan amandel croissants :shushing_face::shushing_face:

5 likes

Goede zaterdagochtend traditie!

1 like

Wat is de fijnste, niet al te dure parkeergarage in het centrum?

Ze zijn allemaal ongeveer even duur dacht ik. Forum is de duurtste, zo uit mijn hoofd. Je kunt gebruik maken van een van de p&r’s als dat past. Ik vind die bij Hoogkerk altijd wel een goeie verbinding hebben.

1 like

Zijn er op Facebook ook van die weggeefgroepen voor Groningen stad? Ik heb wat meuk dat ik niet meer hoef, en misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.

Ik ben lid van één die gewoon ‘Weggeefhoek Groningen’ heet :sweat_smile:

1 like

Thanks! Ben aan het wachten tot ik toegelaten wordt;).

2 likes

Hoogkerk is toch highchurch? :sweat_smile:

2 likes

Hadden jullie deze vergoeding ook gevonden? Alleen bij kleine schade is dit eigenlijk net te vergoeden hier mee, maar toch. We hebben zelf een verdachte scheur in ons appartement dus we hebben de vergoeding aangevraagd.

1 like