Leuk! Ik heb gereserveerd maar pas over een aantal maanden, als verrassing voor de verjaardag van mijn vriend!
Wat zijn leuke dingen in de stad voor een vrijgezellenfeest met meiden (9 personen) in de stad? Wat actieve en “normale” dingen. Dus niet iets van piemel schilderen ofzo
Nu met die stijgende prijzen realiseer ik me als ik in de supermarkt sta telkens weer dat het ook niet slim is om m’n groente en fruit daar te kopen. Waar halen jullie groente en fruit? Van de markt? Of heeft iemand misschien aanraders wat betreft groentewinkels?
@Ananas weet niet op wat voor termijn het plaats vindt, maar bootje varen misschien? Al is dat misschien wel aan de prijs. Of een andere activiteit op het water? Zie weleens mensen paddleboarden enzo.
Bij Mr Mofongo heb ik weleens een cocktailworkshop gedaan, was erg leuk!
Wat is de leukste bowling van Groningen volgens jullie?
Ehh, er is er toch maar eentje? Of bedoel je in de provincie?
Ah thanks @Max en @pastelzwart. Bedoelde ook de provincie inderdaad maar in de binnenstad is misschien ook wel leuk!
De Postwagen in Tolbert is ook leuk. En kan je ook veel andere activiteiten doen
Er is hier net iemand geweest die alles heeft gecontroleerd. Hadden schijnbaar meer scheuren dan we dachten
Maarrrr als je die €5000 hebt gekregen heb je ook weer recht op iets van een waarde vermeerdering van €4000. Dat moet je gebruiken voor isolerende maatregelen. Dus nog een tip
Naar aanleiding van dit berichtje hebben mijn ex en ik dit ook nog aangevraagd. Ze komen begin mei pas langs maar als het geld oplevert; dikke prima haha.
Je mag dit bedrag ook gebruiken voor bijvoorbeeld zonnepanelen, dat hebben wij gedaan
Het moment ieder jaar om op een terrasje te zitten bij het Zuiderdiep en om de chaos te bewonderen. Je ziet mensen echt gek worden.
Het Julianaplein ligt er ook nog uit dus het is onmogelijk om in de stad te komen, maar dat houdt de Duitsers zeker niet tegen.
@Minnepin @Malija wat chill! Hij wordt in bijna alle gevallen toegekend, dus eigenlijk kun je er vanuit gaan dat je de vergoeding krijgt.
We hebben zelf niet echt iets aan de verduurzaming, want ons appartement heeft A energie label en komt uit 2011, maar wel handig nu met de energieprijzen!
ahaha ohgod, ik zou eigenlijk zelf wel even een kijkje willen nemen (voor de bloemen dus) maar ik ben bang dat ik het niet kan handelen
Ja hij gaf zelf een paar voorbeelden maar op de site staat vast wat je nog meer kan doen ermee. Die moet je dus wel gebruiken voor je huis, maar dat waren wij sowieso van plan.
We hebben onze 10k ook binnen van de subsidie en alles staat ingepland Kan niet wachten haha
Huh, maar kom je ook nog in aanmerking voor die 5000 euro als die 10.000 ook is toegekend? Dat vind ik wel bijzonder…
Die €5000 is specifiek voor de aardbevingsschade. Die €10.000 is voor verduurzaming en verbetering van je huis. Dat staat los van elkaar. Schijnbaar. Ik vind het ook bizar dat je zoveel geld van alle kanten krijgt
Ja, ik weet dat het los van elkaar staat, maar die 10.000 is in het leven geroepen als tegemoetkoming voor waardedaling. Ik vind het bijzonder dat je dan in totaal bijna 20 k kunt krijgen met een paar scheuren, terwijl er huizen op instorten staan op andere plekken (nog los van alle problemen die daar verder bij komen kijken).
Ja dat moet ook opgelost worden ja, maar dat betekent niet dat andere huizen niet gefixt moeten worden?
Ja ik vind het ook bizar allemaal. De vorige bewoners hebben zelfs nog €5000 gekregen voor de waardevermindering van het huis
Jammer van dat sarcastische duimpje op mijn bericht…
Het grootste deel van die 20.000 is niet te gebruiken om huizen te fixen, maar om huizen te verduurzamen.
Ik heb verder ook geen oordeel gegeven over het aanvragen en toekennen, maar ik mag het best bijzonder vinden toch?