Ik ga morgen een nachtje naar Groningen en vroeg mij af wat echt jullie food hotspots zijn. Ik zag al donuts bij Pure en broodjes bij Mr Dam. Hebben jullie nog andere aanraders?
Sowieso is de markt op de Vismarkt op dinsdag een aanrader. De kruiden kraam is fantastisch en kijk of je de man met āLariekoekā kunt vinden. De Souk kraam heeft hele lekkere producten. Volgens mij staat de Venezolaanse kraam dan op de Grote Markt en daar is het eten ook
Ik hoorde dat de markt in Helpman niet doorgaat (geen vergunning o.i.d.). Ik heb het van een vriendin, heb niet gecheckt of het klopt.
Zo hee, hoorde en zag vanavond brandweer/politie/ambulance en even daarna traumaheli die op de Vismarkt landde! Lees net dat er iemand overleden is en dat ze diegene uit het water hebben gehaald bij de hoge ter aa.
Heeft iemand misschien een aanrader voor een psycholoog in Groningen? Ik ben eigenlijk op zoek naar een āzelfstandigā iemand ipv Lentis ed.
Ik was erg blij met Maarsingh en van Steijn, vlakbij het station. Rustige plek, kundige en warme mensen, hele korte wachttijd.
Die hebben nu sinds corona een enorme wachttijd helaas.
Oh, wat jammer. Vorig jaar september kon ik binnen twee weken terecht maar dat zal dan misschien geluk zijn geweest.
Iemand nog tips voor een hovenier? /burgervraag
Ik stel de tuin aanpakken al uit sinds we dit huis hebben gekocht. En dat is al zoān vier jaar.
Moet het iemand zijn uit de stad of mag daar buiten ook?
Maakt mij niet uit, zo lang ik in hun werkgebied woon. Ik woon zelf in de stad.
HW. Mollema Hoveniers! Kan alleen geen uitspraak doen over de prijzen in verhouding tot wat je precies wilt.
Joe! Weet iemand een goede pedicure in Groningen (of boven Groningen)?
Sad.
Ik ga voor verwijderen van eelt naar Een Salon in de Gelkinge. Heb daar nooit mān nagels laten lakken maar kan geloof ik wel.
Ik ga naar Marijkes pedicuresalon in Ulgersmaborg. Doet haar werk goed en je kunt online een afspraak inplannen.
En de anderen bedankt voor de hoveniertips, die neem ik zeker mee!
Iemand ervaring met een haptonoom in Groningen?
Wat vinden jullie van restaurant Imono? Ik vind het er wat simpel uitzien maar het krijgt wel goede reviews. Ben wel benieuwd naar jullie sushi/asian favorieten in Groningen.
Ik vond het best lekker, maar het is wel echt zon typische all you can eat toko! Dus daar moet je maar net van houden.