Het Groningentopic

Jaa, maakt niet zoveel uit! Kappers switchen onderling ook wel van zaak! Zitten ook allemaal vlak bij elkaar.

Voor highlights ga ik graag naar charyta, maar die zit nu in xl! Daarvoor in 1

Ik ga ook graag naar Kapoones (C), en heb krullen en hou van felle kleuren in mijn haar. Erg tevreden over Janet daar.

1 like

Ik heb ook altijd Kapsoones (c)! Meestal bij Angelique

2 likes

Ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij Kapsoones voor morgen. Ben namelijk op een week na een jaar niet naar de kapper geweest oeps wordt weer eens tijd! Thank voor de tip :slight_smile:

Edit: vanmorgen geweest en ik ben super tevreden! Fijne sfeer, leuke kappers en tevreden over hoe ik ben geknipt. Er waren tegelijk met mij toevallig een heel klein jongetje en een tiener en daar gingen ze ook super leuk en goed mee om. (Mocht iemand nog een kapper zoeken voor z’n kind haha)

3 likes

Ik vind Concerthuis ook heel leuk! Ben er afgelopen week geweest en had toen toevallig ook de fetadip besteld, heerlijk inderdaad :heart_eyes: Op de bovenverdieping is het ook leuk, ben je daar al geweest?

Nee, wist ik eerst ook niet! Overdag is die verdieping (volgens mij) dicht, maar gaat in de avond (en nacht? geen idee) open. Boven kan je ook heel leuk zitten en er staat een sjoelbak, ronde pingpongtafel, airhockey en ook spelletjes. En er is een bar waar je kan bestellen! :slight_smile:

Iemand een aanrader voor waar je luxe chocolaatjes/bonbons kunt halen in stad?

Heerlijk chocolade in de folkingestraat vind ik een aanrader!

2 likes

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leesclub in Groningen. Hebben jullie misschien tips? :slight_smile:

2 likes

Ah wat balen!!!

1 like

Meningen gevraagd over:

• Het Pomphuis (niet de fine dining, maar ā€œnormaleā€ dinermenu)
  • Block and Barrels
  • Le Cuq
  • Het Mauritshuis
  • 2Jongens uit Groningen (de naam staat me tegen maar soit)

Hier is nog plek wanneer ik wil gaan (in het centrum) en waar ze niet aan die eeuwige verrassingsmenu’s doen. Naast eten en bediening ben ik ook benieuwd naar terras enz. Ik ga nu op de foto’s af, maar wie weet hebben jullie nog goeie eigen reviews!

1 like

Weet iemand ā€˜iets’ leuks om te doen op een avond/namiddag? Het is voor een klein groepje mensen voor het afscheid van een collega, moet uit eigen zak betaald worden, dus ook niet al te duur. En wel zo gezellig als het laagdrempelig is en mensen eerder kunnen aftaaien.

Ik dacht zelf aan een pubquiz bij de toeter, of jeu de boules bij boel, maar kan daarnaast niets verzinnen. Als iemand nog andere dingen weet?

Block and barrels vond ik verrassend lekker! Zowel het vlees als het cookie dough icecream dessert :drooling_face:. De 2jongens vond ik leuk qua sfeer, aardige bediening maar het eten vond ik tegenvallen.

Edit: als het mooi weer is zit het dakterras ook leuk bij Block and Barrels, maar ook binnen is het gezellig en leuk ingericht!

3 likes

Haha, ik wilde jeu de boule voorstellen, maar zag toen je aanvulling.

1 like

Ja haha ik bedenk me ineens dat we dat ook wel eens gedaan hebben voor een afscheid! Maar ja, toen had ik het berichtje al getypt. Ik denk dat dat wel een goede optie is!

1 like

Block and Barrels vind ik een fijne plek en het eten ook super! Mauritshuis vond ik tegen vallen maar mijn mening is op een ervaring drie jaar terug gebaseerd :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Block and barrels is top! Ook gezellig. Goed eten. Lekkere biertjes. Leuk personeel!

Bij le cuq eet je echt de beste halve kip ever. Ze garen ā€˜m sous vide voor 24 uur en grillen het daarna af. Echt zo zacht en smaakvol. Eet er vrij regelmatig :heart_eyes:

3 likes

Wat zijn jullie favoriete plekken om te lunchen?

1 like

Concerthuis, Mahalo, Pernikkel! (En Bagels&Beans ghehehehe)

2 likes

Pigalle