Pigalle, daar nemen we vaak het uitgebreide ontbijt, 12,50 kost dat geloof ik? Heb je een hele tafel vol lekkers ![]()
Heeft iemand een goed recept voor eierballen? Wij hebben veel eieren (want eigen kippen) maar van het internet word ik niet veel wijzer want er staan allemaal recepten zonder kerrie ![]()
Haha nee het zijn allemaal gare recepten met boze Groningers eronder dat het een slecht recept is!
Ik weet niet of je het recept vandaag nodig hebt, maar anders zou je kunnen kijken in de bieb oid naar dit boek. Vet lekker, Danny Jansen | 9789400510142 | Boeken | bol.com Misschien staat daar wel een recept voor eierballen in. Ik weet dat niet zeker, maar kan bijna niet anders lijkt mij.
Heeft iemand nog tips voor een goede pedicure in de stad of redelijk dicht bij de stad?
Iemand tips voor een leuk basic restaurant/eetcafé? Ik ga met familie uit eten en zij houden van niet al te spannend eten, a la kipsate en alles wat vrij standaard is. Ik ga zo een rondje googlen maar suggesties zijn welkom.
WEEVA ligt vrij centraal en heeft volgens mij een wat meer klassieke kaart
Ben uiteindelijk naar Block and barrels gegaan.
Ook fantastische halve kip! ![]()
En idd supertoffe bediening. Vond het echt een aanrader.
Ik heb dit weekend bij Griekse Taveerne Doris gegeten, echt een aanrader. Goede kaart, heel lekker eten en leuk personeel!
gemiddelde leeftijd ligt daar wel vrij hoog! Sigaar zou ook nog een goede optie zijn, en als je mazzel hebt kun je chill daar op het terras eten.
Misschien zijn Eetcafé 2 jongens uit Groningen, Branderij of Ugly Duck ook wel iets?
Huis de Beurs misschien? Of idd Ugly Duck
Ik ben laatst bij de Slingerij geweest, was ook erg leuk!
De pastafabriek?
Onze buurt is over genomen door boomers.
Voor een dag gelukkig, want Guns N Roses speelt vandaag in het stadspark.
Oh ik dacht dat dat donderdag was?
Dat is donderdag pas toch? Vandaag is Stadspark live
Oh thnx! Ik dacht dat Guns N Roses vandaag kwam. Op stadspark live komen dus ook een boel boomers op af, de supermarkt is ook overgenomen.
Nu is de buurt overgenomen door millennials die hun emo kleding van de zolder hebben gehaald! ![]()