Het Groningentopic

Hahha heel herkenbaar. :joy: ben nu wel benieuwd in welke wijk je woont. :grinning:

ah gezellig toch? Ik ga morgen ook naar guns n roses! Vind het wel tof, zulke grote namen in ‘ons’ stadspark.

1 like

Het is ook leuk! Ben echt heel blij dat er zulke grote namen bij ons komen. Woon zelf heel dichtbij het stadspark. Ik vind juist het heel grappig om de verschillende soorten bezoekers te zien haha.

Ik had even geluncht in de binnenstad maar idd, de punkers met rimpels liepen overal. Leuk man!
Ik hoop morgen op iets minder warmte met Guns N’ Roses voor de mensen die heen gaan.

Dat hoopt dit mens dat heengaat ook :joy:

1 like

Ik ben per toeval vanavond in Groningen. Zal het druk worden denken jullie? Of juist niet ivm Stadspark-gebeuren

Donderdag avond is wel stap avond en het is mooi weer dus ik denk wel dat het druk gaat zijn!

1 like

Ah ja! Heb helaas geen partner in crime :eyes: vriendin uit Groningen gaat slapen.

Ben je nog bij Block and Barrels geweest?

Ja twee weken terug, was hurrrlak! En bediening ook fijn.

2 likes

Niet geschoten is altijd mis! Kennen jullie en trouwfotograaf die heel toevallig in September plek heeft?

Edit: gefixt!

Je zou Login • Instagram Kunnen proberen. Zij is onze fotograaf in september. Ze heeft nog niet zo heel groot portfolio, maar ik vond haar foto’s wel tof.

2 likes

Woooow mooi! Ik heb de trouwfotograaf die ik het liefste wil een berichtje gestuurd of ze toevallig zo last minute nog plek heeft, en ik ben de grootste mazzelkont ter wereld want zat heeft ze :heart_eyes: Dus ik ben gered! Heel fijn, fotografika komt bij ons!

7 likes

Oh nice! Heel fijn haha. Waar ga je trouwen?

3 likes

Bij mijn schoonouders in de achtertuin :heart_eyes:
Die hebben een hele grote tuin waar we een tent neer gaan zetten. We houden het ook heel erg klein. Waar gaan jullie trouwen?

3 likes

Wat leuk :grin: heerlijk om in de tuin van je ouders te kunnen trouwen. Wij gaan trouwen in de stad op het binnenplein van een oud scheikunde gebouw. PM maar als je de naam wil weten.

1 like

Ohhh jaa dat klinkt heel interessant! Ik pm je!

Wat leuk, Fotografika is familie van mij haha! Ga je zeker geen spijt van krijgen. Zo leuk al die voorbereidingen. Lekker van genieten.

2 likes

Ohhh wat toevallig! Ze klinkt heel aardig via de mail. Maandag gaan we haar in het echt ontmoeten.

Dankjewel :kissing_heart:

2 likes

Heel veel voorpret gewenst alvast!

2 likes