Ik was gisterenavond bij Noorderzon en jemig wat was het druk! Ik had gedacht dat er wel wat meer te doen zou zijn qua theater/muziek maar er zijn vooral heeeeeeel veel foodtrucks. Matig gegeten, dus dit weekend nog even wat uitproberen. Iemand nog een goeie eet tip daar?
PS koffie, thee en taart in de oude kijk in’t jatstraat ben ik wel weg van!
Ohhh zo’n leuk zaakje! En die mensen vond ik ook altijd superaardig.
Ik vond de falafel wrap van Hasret heel lekker! saus mag je zelf toevoegen. Maar idd echt enorm gericht op eten en drinken dit keer.
Ik wil graag skaten maar weet niet zo goed waar dat lekker kan? Ik dacht misschien in Kardinge? Iemand nog tips?
En iets heel anders: ik zit sinds een tijdje bij een heel leuk koor, mocht iemand nog een leuk koor zoeken! We repeteren elke maandagavond van 20u tot 22u. Heel gezellig en je hoeft niet per se heel goed te kunnen zingen, beetje is wel handig. We zingen pop liedjes en zijn met best veel mensen! Vanaf 20+ tot bejaard haha.
Zou je mij meer informatie willen sturen over het koor? Ik zat bij een musical koor en ik ben nog op zoek naar een nieuw koor. ![]()
Verder ben ik zelf lid van een skate groep en longboard groep. De meeste mensen verzamelen zich bij de bioscoop bij het Europapark. Soms ook wel in het stadspark.
Ik ben dit hele forum aan t afzoeken maar kan geen specifiek topic vinden dus ik vraag het hier;
Wie weet de beste winkel waar je edibles kan kopen, goeie kwaliteit. In Grunn en omstreken.
Ik ga morgen voor 2 dagen naar Groningen, hebben jullie nog leuke tips voor to do’s en lekkere restaurants?
We gaan sowieso
- Martinitoren beklimmen;
- Naar het Groninger Museum;
- Prinsentuin;
Dit is een beetje wat ik kon vinden op internet maar misschien hebben jullie nog leuke inside tips!
Als je bij de Martinitoren geweest bent, ga dan ook nog 3cen naar het Forum! Zit er vlakbij en daar heb je echt een prachtig uitzicht. In het Forum zit ook het stripmuseum en ik dacht dat daar nog een tentoonstelling is van Donald Duck en Marvel, maar weet even niet tot hoe lang die ook maar weer was.
Oh leuk! Die staat genoteerd.
Weet iemand een goede masseur/masseuse of massagepraktijk in de stad of dicht daarbij in de buurt? ![]()
Ah dat klinkt wel goed, wil ook niet geaaid worden ![]()
In verband met het weer hebben we uiteindelijk alleen het Groninger Museum bezocht en gewinkeld en gelunchd.
Ik vind Groningen echt een hele leuke stad voor een paar daagjes weg! Naar aanleiding van de tips in dit topic hebben wij uiteindelijk bij de volgende plekken gegeten dus bedankt voor de mensen die deze tips hebben gegeven.
Avondeten bij de Olijfboom (Grieks)
Echt superlekker gegeten hier, kleine hapjes genomen. Mijn vriend vond het zo lekker dat hij zelfs nog een pita to-go had meegenomen om later op de avond nog in de hotelkamer te eten.
Geluncht bij Pernikel
Vond ik opzich ook prima, alleen waren ze onze bestelling vergeten en we hebben dik 45 minuten gewacht op onze lunch. Wel excuses gehad en er zijn 2 drankjes van de rekening afgehaald.
Avondeten bij El Mechoui (ook uit dit topic gehaald)
Dit was echt mijn favo, echt geweldig lekker gegeten, allemaal mezze’s besteld en we zaten echt ramvol. Ik ben sowieso echt een fan van de Noord-Afrikaanse keuken en vond dit echt superlekker! Vind het ook altijd echt leuk dat je verschillende gerechten kan bestellen want ik heb altijd keuzestress en zo kan ik toch alles proeven.
Ontbijt bij Croissanterie Pigalle
Vind ik ook een aanrader, veel keuze’s, gezellig en niet te duur.
Chabaathai is ook fijn! Zit wel in Selwerd, maar daar word je ook echt goed aangepakt.
Dankjewel! ![]()
dankje!
Oke, kun je in Groningen als dertiger nog gewoon lekker ergens dansen s nachts in de stad, wat geen techno is? Pakhuis is altijd mijn go to, maar valt helaas vaak tegen. Warhol kan soms nog leuk zijn, maar was het gisteren ook niet helemaal. En Vera had altijd Loft, waar je echt heerlijk kon dansen, maar dat was maar eens in de twee weken en zie ik helaas niet meer op de agenda staan.
Ik denk dat oprecht mijn laatste leuke dansavond een afterparty na een concert in de oosterpoort was?!
Hier kan ik ook wel wat tips voor gebruiken! Ik weet het echt niet meer op deze leeftijd😭.
Saaame ![]()
![]()
Nog leuke tips om even een avondje ‘romantisch’ uit eten te gaan met evt. een leuke activiteit voor naderhand? Wij houden wel van fine dining, maar zolang het maar heerlijk tafelen is (Noor, Rooftop Merckt, het Sterrebos, Bistro ‘t Gerecht, de Vlindertuin, Hanasato, de Kleine Heerlijkheid, Boccaccio etc). Dacht aan Vive le Vie of de Betere Tijden, maar helaas al vol. Het hoeft niet persé heel fancy hoor, maar dan heb je een idee.
Misschien heeft iemand hier nog een verrassende tip? En een leuk idee om na het diner samen te doen?![]()