Het Groningentopic

Je zou Voila nog kunnen proberen.

2 likes

Brasserie midi! Brasserie klinkt niet zo fancy maar doet het eten geen recht, heb daar een keer heerlijk gegeten.

2 likes

De Grote Frederik? Hoor ik altijd goede dingen over

1 like

Florentin en daarna naar Boel

3 likes

Bisque, maar dan zit je wel buiten de binnenstad (Helpman).

1 like

Ik hoorde van iemand dat de Graansilo ook goed is maar daar ben ik zelf nog niet geweest :blush:

3 likes

Leuke tips! Thanks!

2 likes

Ik heb een keer superlekker bij Eetwaar gegeten!

1 like

Wat een fijne tips allemaal, heel erg bedankt! Ik zal later even laten weten wat het geworden isâ˜ș

1 like

wooow wat een goede tips zeg! Dankjewel! Grappig, drum and bass feestjes ging ik ‘vroeger’ wel heen met mijn huisgenoten, maar denk dat ik mijn vriendinnen er nu niet zo mee kan bekoren. Wellicht dat ik mijn vriend eens kan meenemen! Goede om gewoon de feest agenda’s in de gaten te houden van EM2 en Oost. En nu ik er zo over na denk worden er ook wel eens feesten in Dot gehouden.

@Drawster Ik wil nog steeds eens bij het pomphuys (boven, fine dining) eten! En na het eten vind ik het altijd leuk om cocktails bij de stockroom (of nu in de cilinder?) te gaan drinken, maar dat is niet echt een activiteit natuurlijk. Wel heel leuk als date!

1 like

Oh echt? ik zat net bij de agenda van Dot te kijken, maar daar stond niets tussen! Ja dat, en ik weet dat Ladi Dadi er ook wel eens georganiseerd wordt, hoor ik ook echt leuke verhalen over.

Nog een verzoekje trouwens: wat is nou het lekkerste tapasrestaurant in Groningen? (Ik weet dat er binnenkort een nieuwe komt, hoop dat ie goed is!)

Oh waar komt er een nieuwe? :grinning:

1 like

Als je nog wat leuks wil doen voor vanavond. Vrienden van mij treden op bij EM2. :sunglasses:

1 like

Ik ga morgen een nachtje slapen in Groningen. Hebben jullie nog tips voor een leuk, gezellig. druk restaurant om in mijn eentje te eten? Ik hou ook wel van fancy uit eten gaan, maar in mn eentje heb ik liever een wat minder luxe omgeving, dan voel ik me prettiger.

ben vegetariër trouwens

1 like

https://www.degroenestoel.nl/ Ik vind dit wel een aanrader!

1 like

Misschien concerthuis? Volgens mij altijd wel gezellig druk en zo’n huiskamer sfeer

1 like

oehh ik vind het eten daar eigenlijk altijd tegenvallen
 Vind het wel gezellig zitten daar inderdaad, maar geschikter voor alleen een drankje.

@Geenidee wadapartja zit ook gezellig en daar heb je goede vega/vegan opties! Bistro boys is ook een favoriet van mij, maar vind de vega opties daar wel tegenvallen. Oh, en achterwerk wellicht?

2 likes

Waar kan je de lekkerste Italiaanse pizza’s bestellen?