Het Groningentopic

Oohh wat leuk zeg! Al ben ik laatst bij happy feelings geweest en dat was wel echt een techno (en drugs )feestje

2 likes

Pizzeria Italia!

4 likes

Ik hoorde altijd goede verhalen over Napoli!

4 likes

Dit is echt de slechtste pizzeria ooit. Veel studenten gingen er naartoe omdat de pizza “voor de helft” waren, maar was gewoon 24 euro voor een margherita nu voor maar 12 euro!!!1 Slechte service ook.

4 likes

Haha mijn Groningse vriend (helaas geen pizzakenner met zijn Dominos en NYpizza) ging me ook uitlachen toen ik Napoli zei. 🥹😂. Dat als je daar gaat eten het aantal drankjes wordt verplicht ofzo.

Maar ik probeer graag en ben blij me alle opties die hoor haha.

4 likes

Haha ja het zijn echt geldwolven daar. Heb het ook wel eens aan de stok gehad met een vrouw achter de kassa. Ik ben zelden kwaad over service en eten, maar nu waren de rapen écht gaar. Heb dat mens nog net niet aan dr parelketting over de balie getrokken. Walgelijk.

1 like

La Regina

2 likes

Eens. Overigens vind ik dit ook van Italia :melting_face:

47 Anno Domini heeft lekkere pizza’s! Weet alleen niet of die nog aan bezorging doen, was tijdens de coronaperiode wel zo (en inmiddels woon ik niet meer in de stad). Vooral Pizza Bomba is een aanrader!

1 like

Ah ja, die staat nog op de planning om binnenkort daar te eten!

Rimini!! En de genoemde da vinci is ook heel nice.

1 like

Oh die vond ik echt heel erg tegenvallen. De tomaten en oregano (?) saus was te overheersend en veels te nat:(

Ik ga as zondag een dagje naar Groningen met een vriendin, weten jullie of er een leuk evenement in de stad is die dag? Ik zag al Stadsjermarkt, maar kan niet winkelen deze maand.

Misschien kun je kijken of er in het Groninger Forum die dag iets is wat je aanspreekt?

1 like

Weet iemand een goed adres voor een lash lift (incl. wimpers verven)? Ik wil het wel eens uitproberen en hecht meer waarde aan jullie mening dan de reviews op Google. :smile:

Voor de mensen die willen checken hoe Gronings/ingeburgerd ze zijn heb ik deze test nog haha.

2 likes

Ik weet wel een goed adresje, maar dat is in Hoogezand dus niet in Groningen zelf. Daar zijn vast en zeker ook heel veel te vinden maar mocht je interesse hebben, dan kan je een privé berichtje sturen. Ik ga nu je test doen!

2 likes

Bedankt voor de tip, heb meteen een afspraak gemaakt bij de Lash&brow bar :smile:.

Mocht je er aan denken dan ben ik tegen die tijd zeker benieuwd naar je review van Oxioli! Hopelijk bevalt het bij hen ook goed.

@DikkeKip dankjewel! Ik zoek inderdaad bij voorkeur een adres in de stad. Ben benieuwd of je een echte Tammo bent :yum: ik met 445 punten net!

1 like

Er wordt geschaatst op het paterswoldsemeer! :heart_eyes:

6 likes

Dat is best diep toch? Durf ik echt nog niet! Maar wil zo graag wel schaatsen :pleading_face:

1 like

Bernoulliplein kun je sowieso al schaatsen! Daar kun je ook niet doorheen zakken haha. Ik weet ook niet of ik het al aandurf, misschien zaterdag.

2 likes

Waar kun je nou echt goede sushi bestellen in Groningen?

1 like