Zooo Rammstein! Ik was wat eten in het noorderplantsoen en daar kon je het al goed horen!
Twijfel stiekem wel een beetje om morgen alsnog te gaan, maar weet niet of mijn oordoppen dit aankunnen joh
Zooo Rammstein! Ik was wat eten in het noorderplantsoen en daar kon je het al goed horen!
Twijfel stiekem wel een beetje om morgen alsnog te gaan, maar weet niet of mijn oordoppen dit aankunnen joh
Ik woon 30km van het stadspark af en hoor zelfs gedreun als ik buiten sta. Bizar. Maar m’n man staat nu op het veld en hij zegt dat het wel echt geweldig is (met oordopjes)
Hier ook duidelijk te horen haha. Zou eigenlijk mee maar zo geen puf na een drukke week. Wel een beetje spijt want het zag er zo vet uit
Met oordoppen is het prima te doen!
Mega naar mijn zin gehad gisteravond. Voor de mensen die vanavond gaan: enjoy!
Heeft iemand hier tips voor een lekkere vega roti? Sinds de Aardbol weg is, heb ik geen lekkere meer gehad in Grun
Ukraine Food in de Kerklaan is echt een aanrader trouwens
Weet iemand een vintage/tweedehands winkel voor baby/kinderkleding? En dan specifiek met retro/vintage kleding (ipv tweedehands h&m, zara etc)?
Ja! Happy Koters aan het Damsterdiep! Super goed georganiseerd ook en veel keuze.
Die is opzich leuk maar heeft naar mijn weten geen retro kleding. Popke is ook een leuke (maar ook geen retro…)
Zou wel heel leuk zijn zo’n plek!
Moet het persé tweedehands zijn en zoek je iets speciaals?
Daar ben ik idd geweest, leuk maar idd geen retro kleding.
@Sartrix geen specifieke dingen maar vind die kleding gewoon vet leuk uit de jaren 80
Ah, oké, snap 't, ik maak wel baby-en kinderkleding voor een groepje en heb soms ook retro stofjes, dacht misschien kan ik je helpen als je iets speciaals zoekt .
Denk dat je misschien eerder iets bij de kringloop kunt vinden ?
Weet iemand een fijn restaurant met fijn terras waar ze ook vegan serveren? Best een lastige combi heb ik gemerkt😅
Mahalo?
Groene stoel heeft wel een klein terras buiten.
Ik wil mijn vriend misschien een walking dinner in Groningen cadeau geven. Heeft iemand van jullie dat al eens gedaan? Was dat leuk, en zo ja: welke? (En welke evt. niet? ).
Heeft iemand weleens een kleuradvies gedaan naar tevredenheid ergens in of om Groningen?
We wilden naar Hanasato volgende week vrijdag maar ze zitten al vol.
Heeft iemand andere opties? Ik dacht aan Anna Domino, Cicci’s of Bellami? Goede wijn is belangrijk evenals het eten (maar geen sterren gebeuren). En is de 1e optie niet wat studentikoos of valt dat mee?
Brussels lof zijn we al geweest laatst, net als Gustatio.
De betere tijden vind ik altijd leuk, goed eten en bijpassende wijnen.
Ik vond Cicci’s erg leuk, moet ik zeggen en ook goed gegeten. Ook Bellamy, volgens mij is dat ook van dezelfde eigenaren.