De Kleine Heerlijkheid? Daar heb ik afgelopen jaar zelf gegeten en hebben ze bijpassend wijn menu.
Jaa wil ik ook wel heen maar vind toch altijd een verrassingsmenu mwah. Eten beide graag vis en als zoān menu dan vlees/vega is vind ik dat zo jammer. Wil gewoon zelf beslissen wat ik eet
Kleine heerlijkheid ga ik nu opzoeken
Ik heb ook goede dingen gehoord over Sepia, ook met bijpassende wijnen, maar is wel een vast menu ook (geen verrassing, maar dus ook niet echt keuze geloof ik haha)
Jaaa, zalig! Kom hier heel graag.
Ken je hem? Wat een onzekerheid zeg :(.
Nee maar had net twee vrijwilligers aan de deur, denk collegaās van hem, en die zagen er zo verslagen uit.
Bah ik vind dit zo naarā¦ik hoop echt dat dit goed afloopt
Wij gaan binnenkort een paar daagjes naar een hotel in Groningen stad, wie weet er leuke plekjes qua lunch/diner/ uitjes die ook een beetje peuterproof zijn (kind van 2)
Tips voor leuke dingen in de omgeving zijn ook welkom!
Wat fijn, dank je! Leuke tips.
Iemand tips voor een restaurant in de buurt van SPOT? Niet te ingewikkeld eten, maar wel gezellig om te zittenš„°
Bedoel je de Oosterpoort of de Stadsschouwburg?
Oosterpoort!
Op het gedempte zuiderdiep heb je heel veel opties aan leuke tentjes, van japans tot eetcafe tot tapas! Is 5 Ć” 10 minuutjes lopen
De Graansilo vind ik er altijd gezellig uitzien als ik er langsfiets, is wel wat aan de luxere kant geloof ik. Gezellig en lokaal is (naar ik heb gehoord) buurtcentrum het Poortershoes! Moet je wel reserveren geloof ik en heeft een wisselend weekmenu (ben er nog niet geweest maar wil wel altijd nog een keer om ze te supporten, haha).
Aanraders waar ik wel ben geweest: Buddha Eye, De Olijfboom en Four Roses!
Oh ik vond de olijfboom echt een tegenvaller Zuiderdiep zit genoeg! Vind Rabenhaupt altijd wel een fijne plek om te zitten.
Er zit op het zuiderdiep ook een leuke tapastent, volgens mij op de hoek met de Gelkinge. In de Gelkinge zit Cho Fah, mn favoriete Thai.
Thnx voor de reminder van Cho Fah, moet daar in 2024 echt weer eens heen! Mijn lieveling Thai is namelijk niet meer
Nog meer forummers aan het puzzelen met de dr denker? Ik vind er echt veel obscure tussen zitten helaas! Ook een paar hele leuke
Ik snap er geen bal van! Heb er nog maar 4