Het Groningentopic

Aanrader: Delina aan de Nieuwe Ebbingestraat 68, ze serveren Eritrees eten.

9 likes

Eurosonic begint al bijna! Gaan jullie nog ergens naar toe? Ik zat al wat te kijken tussen de gratis opties en er is veel leuks.

1 like

Vriend van mij treed op donderdag. Wide er heen maar lukt helaas niet. Wat heb je op het oog?

1 like
1 like

Miss naar een optreden van een kennis en ik zit nog wat in dubio of ik morgen en zaterdag nog ergens heen kan. En iets bij platosonic lijkt me ook wel wat maar dat is vast heel gauw vol. Vorig jaar was M. Lucky daar die had ik wel willen zien!

Edit: maar eigenlijk heb ik gewoon last van keuzestress want kom nu dit artikel tegen en zoveel klinkt leuk.

2 likes

Hebben jullie tips voor een goede kledingmaker in Groningen? Ik heb twee broeken (o.a. jeans) die in de taille smaller gemaak moeten worden.

Mustan in de oude eb!

1 like

Voor de mensen die van het hardere werk houden qua muziek, in maart is er een jubileum editie van Convoi Exceptionnel in Paradigm! :heart:

3 likes

De Groningse schaar, heel kundige en aardige mensen :blush:

1 like

Dit is dus vanavond en heb er keiiiiii veel zin in!!

2 likes

Hebben jullie favoriete vrijmarkten voor morgen? Ik loop altijd wel een rondje over de singels, maar slaag nooit zo denderend daar. Weet dat een vriendin wel eens succesvol is geweest in Helpman, waar alle rijke mensen hun spul te koop leggen.

Vorig jaar was mijn eerste Koningsdag in Groningen. Wij liepen over de singel en ik vond het verschrikkelijk! Veel te druk en langzaam lopende mensen. Ik kon amper zien wat er op de kleedjes lag. :sweat_smile:

2 likes

Ga je vroeg heen? Ik heb heel wat leuke dingen gevonden maar wel veel in de ochtend als het nog niet zo druk is. Helpman ben ik zelf niet geweest maar wel goede dingen over gehoord

1 like

Zuidhorn is leuk en Loppersum ook! Singels in de stad geen zin aan morgen. We gaan de provincie in!

1 like

Wat zijn jullie favorieten als je snel en cheap wat wilt eten of afhalen? Ik haal nu wel eens een wrap bij flfl, of een pita bij de olijfboom (zo lekker, oosterstraat)

Broodje banh mi bij mr. Dam, ik woon nu in het buitenland maar mis dit broodje echt haha

4 likes

Ben je nog naar de kleedjesmarkt bij helpman geweest? Was het wat?

Neeee niet meer uiteindelijk! Ben klassiek een rondje over de singels gelopen waar ik een nieuw jasje gekocht heb waar ik heel blij mee ben

@Drawster ohh ja tuurlijk klassieker! Ik eet grotendeels vega maar heb zon fomo met dit broodje

2 likes

Volgens mij hebben ze ook een tofu versie!

Edit: Menu Met homemade tofu

SLA ga ik ook graag heen voor een snelle hap

1 like