Het Groningentopic

Bij de Amazing Oriental kan je ook bestellen om af te halen! Oh en Nasi Rames bij de Toko Semarang :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben een weekendje Groningen (stad) aan het plannen, heeft iemand nog leuke tips voor een restaurant?

Mag wel wat duurder/luxe zijn, hoeft niet perse, maar het is voor de verjaardag van mijn vriend, dus ook weer geen snackbar. Vriend eet wel alles, ik eet vega (wel vis).

Vive la vie, Voila, Restaurant Nassau, Rooftop Merckt

2 likes

zoekfunctie al geprobeerd?

Dank je wel! Was rooftop al met googlen tegen gekomen en die zag er heel gaat uit! Is het eten ook een beetje goed?

@Max ja en google ook :wink:

Het Koetshuys en De Grote Frederik voor avondeten! Blijf je in de Stad? Ja kan namelijk erg lekker zitten (bij mooi weer) voor de lunch bij de Rietschans.

1 like

Betere tijden inderdaad of het Achterwerk (is een vegan restaurant, maken er echt iets heel moois en lekkers van)

2 likes

Restaurant M, De kleine Heerlijkheid of Betere tijden.

2 likes

Thanks! Ja ik heb nu een hotel in de Stad gevonden, daar gaat de voorkeur wel naar uit ook. Lunch tip schrijf ik ook even op :grin:

@anon44064118 @Solee @Nina dank jullie wel :grin: ga ik ook even naar kijken.

Altijd fijn om tips van locals te krijgen, dat vind ik fijner dan googlen en hopen voor het beste :joy:

Ik dacht dat Bernard tijdens een lockdown was overleden, ben bijna nooit meer in de stad dus heb hem ook al tijden niet gezien. Werd blij van dit bericht :blush:

7 likes

Wat is de beste/veiligste fietsenstalling in de binnenstad?

Ik zet mn fiets altijd in het Forum, nog nooit iets mee gebeurd

3 likes

Station is ook prima en bij de jumbo aan de grote markt (maar misschien is dat ook wel een andere ingang dan het forum). Volgens mij is elke bewaakte fietsenstalling wel prima.

Ze zijn vandaag in de provincie Groningen!

2 likes

Rooftop vond ik erg geslaagd! Heel lekker eten, goede cocktails. En de locatie is natuurlijk heel leuk, zo boven de grote markt.

2 likes

Ik was er tijdens het openingsweekend en toen ging de pizza oven kapot en hadden ze geen drankvergunning. Ga binnenkort wel heen voor de herkansing!

1 like

Ik ga graag naar wino beauty lab in de Steentilstraat, goede ervaring met zowel lash lift als wenkbrauwen!

1 like

Waar kijken jullie voor kleding het liefst? Merk dat ik het in de grote ketens niet helemaal kan vinden, maar ga dit weekend winkelen en weet het even niet zo goed buiten de gebaande paden haha

Ik weet niet of tweedehands ook een optie voor je is maar ik slaag vaak wel goed bij de Groningse Diva in Haren. Unieke stukken en goede kwaliteit!

Felicita is ook leuk, zelfde idee maar dan in de stad. :blush:

2 likes

Bien heeft wel mooie merken maar ik vind persoonlijk de verkoopsters niet het meest sympathiek. Wijsneus heeft ook een leuk rekje met kleding voor volwassenen en de Overkant van (Cleding Raad) vind ik ook echt super. De verkoopsters van Wijsneus vind ik wel echt super super super lief en de verkoopsters van de Overkant zijn ook echt heel erg aardig!

*nog een aanvulling, ik vind Klup de Dag en KOKOTOKO ook leuk!

2 likes

Appel & Ei in de Oosterstraat, maar daar moet je zin in hebben

2 likes