En als je dan toch in Haren bent, daar zitten echt wel wat leuke kledingwinkeltjes! Ik kwam ook vaak bij Poggibonsi bijvoorbeeld.
Weet iemand een delicatessewinkel waar ik goede olijfolie/balsamico kan kopen?
Bij Leuk & Lekker misschien? In de Grote Kromme Elleboog zit die!
Basarz op de Vismarkt.
Dank!
Jullie hadden goede tips trouwens, was vandaag al even gaan kijken en echt goed geslaagd! Heel blij mee. Appel en Ei kende ik al, altijd goed, maar nu vooral bij de Overkant echt leuke dingen gevonden. Moet vaker de Zwanestraat door lopen!
Pizza bij Tarantè 081 was erg lekker. Je kunt niet reserveren en doen niet aan thuisbezorgd (vind ik persoonlijk erg fijn) en ze verkopen inderdaad geen alcohol. Zou het niet aanraden als je lekker lang wil tafelen maar het is juist heel chill als je gewoon casual wat wil eten met mensen.
Wanneer ben je geweest? Ik wil binnenkort weer heen maar een lekker wijntje erbij zou wel nice zijn haha.
Twee weken geleden ongeveer. Wij zijn na het eten op een terrasje aan de overkant op het Zuiderdiep gaan zitten voor het wijntje.
Is er iemand die kennis heeft over de huizenmarkt in Groningen momenteel? Veel overbieden of gelijke kansen?
Ik hoor van collega’s dat het randstedelijke toestanden zijn met veel kijkers en overbiedingen. Huizen zijn zo weg.
Daar was ik al een beetje bang voor. Volgende week vrijdag een bezichtiging maar we kunnen niet veel meer dan 20.000 boven de vraagprijs zitten en willen dat ook eigenlijk niet
Als je tips wilt voor een fijne aankoopmakelaar, heb ik er nog wel een. Succes met de bezichtiging, misschien lukt het wel met 20k!
Zou je deze tip met mij willen delen? Wij zoeken ook in Groningen stad, maar komen er niet tussen.
Niet aan mij, maar wij zijn goed geholpen door van der Houwen. Niet perse de meest sympathieke, wel met resultaat.
Ja als koper vond ik deze partij inderdaad alles behalve sympathiek
Wij zijn goed geholpen voor Ben Schuitema en hadden ook een fijn gesprek met Bauke van BijBauke, maar kozen toen voor iemand anders die direct mee kon naar een bezichtiging
Hij staat hier al: het is BijBauke
Edit: en als nieuwbouw een optie is, er komen binnenkort een aantal projecten in Meerstad online dacht ik.
Als je een kleinschalig kantoor zoekt die erg goed bereikbaar zijn én sympathiek én ook kunnen helpen met de financiering, dan raad ik N.ebo aan. Al meerdere keren heel fijn en kundig geholpen zowel bij aankoop als bij verkoop.
Kijk je alleen in Stad of ook er omheen?
Dank voor alle tips hierboven! Mijn man heeft een hekel aan typische makelaar gladjakkers, beetje sympathiek iemand vinden we wel belangrijk. Dus we gaan maar eens wat kennismakingen aanvragen.
Dan is Bauke wel een goede! Gewoon n aardige vent, geen typische gladjakker