Mocht iemand nog een Billy boekenkast nodig hebben, morgen zijn ze met 20 euri korting!
Geen idee of het bestaat wat ik zoek maar here we go.
Wil graag in Groningen (grachten of Paterswoldsemeer) varen en eten. Een soort cruise/rondvaartboot maar dan niet met karige hapjes. Een beetje hip is wel fijn. We zijn met kinderen en een klein clubje, dus idealiter bij een groter initiatief waar je tickets voor kan kopen en dus niet privé zit (vooral ivm de kosten haha, maar als het heel tof is wil ik er ook wel flink voor betalen).
Zie als ik me suf google allerlei dingen voor bedrijfsfeesten/grote groepen.
Iemand enig idee/ervaring?
Je wil dus ergens varen waar de schipper en de hapjes en drankjes al voor je geregeld zijn?
Terrasje speciaal misschien?
Ja, leuk! Terras was denk ik het toverwoord om te googlen. Ziet er niet heel kindproof uit maar misschien wel in de middag afvaart. Dankjewel!
Sloepje huren bij jachthaven zuidwesthoek en het eten bij een cateraar/traiteur regelen? Ik heb ook wel eens met een groep een sloepje gehuurd via de Toeter maar dat was een stuk duurder en vrij karig. En als je op het paterswoldsemeer gaat varen kan je, bij mooi weer, ook lekker aanmeren bij een van de eilandjes en daar picknicken
Bij De Rietschans kan je sloepjes huren, maar ook een grotere boot (denk wel te groot voor jullie gezelschap). En incl hapjes/drankjes is zo te zien ook mogelijk!
Ken je deze? Museumschip PW17/Emma - Museum aan de A
Wij hebben dat met een groep gedaan, opgestapt in de Reitdiephaven, geluncht bij De Jongens uit de buurt in Winsum. En toen weer terug. Was een leuke dag!
Leuk voor een iets grotere groep maar heb hem daarvoor opgeslagen, thanks!
Ah top, deze geboekt!
Dit verbaast me, het terras van de drie is zo ongeveer mijn minst favoriete terras! Niet dat plek 66 nou zo hoog is, maar toch…
Trouwens, het is wel beter geworden met de nieuwe grote markt, en de bussen die er niet meer langs rijden!
Idem. Wij zitten hier echt nooit. Vreselijk terras vind ik het. Er zijn zoveel leukere plekjes in de stad.
Ik vind t altijd echt een toeristenterras. Logisch gezien de plek.
Al heb ik er laatst voor het eerst sinds jaren weer eens geluncht en dat was wel echt lekker! En gezellig in zo’n nisje haha.
Ik zit in Helpman en hoor in de verte trompetten en gejuich. Is er iets bijzonders vanavond?
Hi dames, weten jullie een echt góede kapper op gebied van knippen en kleuren in Groningen? (liefst centrum?)
The Proof schijnt goed te zijn, maar moet je vroeg reserveren en veel willen betalen.
BFQ vond ik niet fijn, maar vriendin van mij gaat er altijd heen en haar haar ziet er goed uit. Het is zo persoonlijk!
Ben zelf een keer naar Haar&Zo in de Oosterpoort geweest en dat beviel wel qua prijs kwaliteit verhouding.
Heeft iemand al eens een headspa gedaan in Groningen? Ik wil dit mijn partner cadeau doen, maar weet niet welke goed zijn
Ik ben ook heel enthousiast over the proof, ik ga er al jaren heen! Op hun insta kun je wel een beeld krijgen van hun werk. Naast kundig zijn het ook lieve meiden!
Er zit er een op industrieterrein Het Witte Lam, die is goed. Zit wel op een wat gare plek met ook een sauna in hetzelfde pand die ook weleens voor andere doeleinden wordt gebruikt.
Edit: sorry was niet als antwoord op jou bedoeld maar op @Malija
Ik zag overal reclame van Dumo voor een huur-Urban Arrow en had dus voor een ritje naar de dierenarts en terug (terwijl mijn vriend de auto had) zo’n ding gehuurd! Echt een aanrader voor korte ritjes ipv een leenauto oid.
Ohh dat kan nu ook eindelijk in Groningen per uur? Wat chill! Bij de stadswerkplaats kun je trouwens ook bakfietsen per dagdeel huren (maar die hebben maar 1 elektrische), gratis als je naar de stort gaat.
Oh random tip, maar wellicht weet iedereen dit al lang, de bewaakte fietsenstalling op het centraal station is gratis in het weekend!