Ja hij was zelfs een beetje verbaasd dat ik er een voor 1,5 uur nodig had, dus kreeg een vriendenprijsje! En ik wilde wel graag een elektrische, moest in totaal 18 km in de bloedhitte dus die van de stadswerkplaats waren niet echt een optie.
Domme vraag misschien, maar vond je het niet wennen om met een Urban Arrow te fietsen?
Lijkt me zo’n gek idee dat er dan aan de voorkant ineens een groot stuk uitsteekt en lastig met sturen? Of valt dat allemaal wel mee?
Ik vind ze sowieso heel servicegericht! Normaal heb ik een andere fietsenmaker maar voor de fiets van mijn dochter gaan we daarheen omdat hij het merk verkoopt, en ze zijn altijd stipt en vriendelijk!
Tja was heel even wennen, maar heb wel eens vaker op een bakfiets gereden. Vooral met maneuvreren in krappe stukjes was het onwennig maar in bochten ed totaal niet. Je moet ook evenlijk niet naar die bak kijken maar daar voorbij.
Weer een brug in de provincie aangevaren, RTV Noord houdt een lijstje bij, 36 sinds 2000.
@grace ging jouw vriend binnenkort niet dit stuk van het pieterpad lopen?
Ja man, voor mij elke dag omrijden
Nu even niet want kapotte enkel, maar dit duurt vast langer dan een week!
Sport er iemand bij Gymnow? Ben benieuwd naar de ervaringen:)
Volgens mij hadden we een enorme wolkbreuk hier. tijdens het non stop geflits zaten wij heerlijk te kijken met wijn op het balkon.
Jaa heerlijk he? Ons balkon ligt net verkeerd, want wij werden compeet verregend (en de rest van het huis ook, omdat ik uiteraard alle ramen open had)
Ja hier ook! Dan zijn wij bijna buurtjes haha. Ik zit in de Oranjebuurt.
@Max Heerlijk! De wind is nu compleet gedraaid ook.
Ik woon buiten de stad, bij Winsum en hier heeft het niet veel geregend zei m’n vriend. -ik sliep met oordoppen in want ben bang van onweer-
Als jullie nog wat leuks zoeken voor dit weekend, in Winschoten is nu het festival Middeleeuws Winschoten. Echt heel leuk, gezellige sfeer, super leuke kraampjes en fijne muziek. Ik kende het niet maar vind jet een aanrader. Het doet wel wat denken aan het Rapalje festival. Het is morgen en zondag ook nog!
Weet iemand een zaakje in de binnenstad waar je echt lekkere gebakjes ‘to go’ (om thuis op te eten) kunt halen?
Broodje van eigen deeg? Of bake my day misschien.
Thank you! Bake my day ken ik nog niet, ga het even opzoeken
Ik haal soms bij Paais of Bake my Day. Toevallig heeft mijn vriend net wat bij Toet gehaald, maar dat was niet een heel groot succes vond ik zelf.
Bakkerij Westers heeft prachtige gebakjes (zit in de Willem Albert)
Haha dit weekend toevallig Toet gehaald, vond het vooral heel zoet, weet niet of dat ook jouw ervaring was?
Sla je tips even op!
@Salem Oeh klinkt heel goed!
Dit is zo leuk!!