Het Groningentopic

Ja dit gaan wij dus wel even doen!

1 like

En ben je al geweest? Het is heel leuk!!

Ja het was echt leuk en wat een mensen. Heel Groningen op de snelweg vandaag!

3 likes

Ja het is echt heel erg druk. Vraag me af of ze zoveel mensen hadden verwacht. Heb je ook een foto gehaald? Dat was zo’n gedoe. Al zijn het wel leuke foto’s. De sfeer was wel een beetje koningsdag/bevrijdingsdagachtig.

Haha nee en als ik de foto’s zie hoef ik ook niet! Zooooo druk!!

1 like

Nee, wat voor foto kon je halen? Dat heb ik even gemist. Ik vond het op de weg zelf goed te doen qua drukte.

1 like

Je kon op de foto gezet worden door fotografen die daar speciaal voor rondliepen! Dat was dat van je kunt geflitst worden. En die foto kon je dan ophalen bij martiniplaza. Maar daar stonden giga rijen en het duurde heel lang. Het is ons wel gelukt om de foto terug te vinden en te printen.
En idd de weg zelf was prima te doen! Maar je moest nog wel je best doen met omhoog lopen, wel diep bij die tunnel.

@Saray het was wel echt heel druk maar wel erg leuk! Bij martiniplaza kon je nog allerlei dingen doen vooral kinderen en ik dacht dat er van elk bedrijf dat mee heeft gewerkt iets stond en dan kon je nog vragen stellen. Erg leuk opgezet.

2 likes

Ah dat heb ik even gemist. Wel zelf leuke foto’s gemaakt. Martini plaza zelf niet geweest, maar zoontje vond het erg leuk!

1 like

Wie weet er mooie bossen rondom groningen om te wandelen? Appelbergen gaan we vaak heen maar is voor ons al 40 min rijden. Rondon haren bijvoorbeeld? Of laren?

Liefst met leuke eetgelegenheid in de buurt zoals een pannenkoekenrestaurant :relieved:

Roden, Bakkeveen, Zuidlaren, Zeegse, Paterswolde. Er is zoveel keus rondom Groningen :sweat_smile:

4 likes

Oke thanks! Ik ken die namen idd wel maar weet dan nooit waar ik precies heen moet rijden :nerd_face:

Al zie ik nu ook dat alles eigenlijk wel al op 40 + min rijden is vanaf ons, op paterswolde na. Haren schijnt toch ook wel mooie bossen te hebben?

1 like

Nienoord! Inclusief pannenkoekrestaurant :star_struck:

2 likes

Quintusbos in Glimmen, is niet zo groot maar wel mooie omgeving.

1 like

Oh, ik was er vanuit gegaan dat je in Groningen zelf woonde maar dat is dan niet het geval denk ik :grimacing: Haren ben ik niet bekend met een bos eerlijk gezegd.

Norg? Of is dat te ver?

1 like

Zeegse/Gasteren. Daar zijn ook een aantal routes uitgezet. Gasterse duinen zijn erg mooi! En in Gasteren zat in ieder geval altijd een pannenkoekenboerderij. En anders in Zeegse genoeg andere horeca.

3 likes

Jaa wij wonen boven groningen dus alles is net even verder rijden. Op zich prima maar soms wil je ook even niet steeds 45 min rijden (vooral met een kind). Maar er zijn wel een paar leuke opties genoemd! Paterswolde is nu ook wel weer leuk (is me in de zomer veeel te druk)

1 like

Slochterbos. Mijn ultieme favoriet :heart:

7 likes

Het Slochterbos! Niet groot, maar heel mooi.

2 likes

Ten boersterbos is ook wel leuk. Niet groot maar je kan er goed wandelen. Je zou kunnen eten bij de Chinees die is heel goed! En je hebt een pizzeria en een plek met kebab enzo maar verder niet veel bijzonders. Bij ten post heb je nog de witte meulen dat is er wel vlakbij. Kardinge is ook leuk om te wandelen.

1 like