Hebben jullie nog tips waar je ook op zondag lekkere cinnamon buns of/en kaneelbroodjes kunt halen?
Bij Room!
Koffiestation in oude kijk jat heeft ook hele lekker kaneel broodjes en kardemom bullar. Maar dat is zonder roomkaasicing.
Buiten de stad; het kleine oestertje in Oldehove! Reserveren wel nodig!
Wij hadden hetzelfde inderdaad en willen ook graag met iemand om tafel! Wij hebben nav een tip van onze fotograaf contact opgenomen met drukkerij Reinier van der Kooi in Veendam. Ik kan nog niet zeggen of dat naar wens gaat zijn aangezien we nog tijd zat hebben voor de kaarten, maar we hebben afgesproken begin volgend jaar een afspraak daar te maken.
Aniek Stel Design hoor ik goede dingen over! Je kunt haar vinden op Instagram
Ik vind herinrichting van de grote markt zo leuk gelukt he. Geen bussen meer door de gelkinge en oosterstraat en langs de markt, wat bankjes, fonteinen. Voelt zoveel leefbaarder nu!
Veel gezelliger inderdaad
Eens! Echt gezellig inderdaad. Die fonteinen maken het af, dat mistte echt vond ik haha.
Heeft iemand aanraders voor een goeie taartenbakker in Gron die leuke kindertaarten maakt?
Ja he? Zo gezellig hoe er eigenlijk altijd wel kinderen bij spelen
Bake my day hoor ik altijd goede verhalen over!
Ja hier ook goeie ervaring met bake my day!
Moet het in de stad zijn?
Ahh dank allemaal voor jullie reacties! Mijn schoonzus raadde die ook al aan, dus goed om te horen dat er zoveel positieve ervaringen zijn bij ze.
@Saray het liefst wel maar als je nog een gouden tip hebt dan mag je 'm zeker delen hoor
Bakkertje Sieg en Taartpunt Loppersum hoor ik ook altijd goede verhalen over.
Ik ga vanavond ri Groningen voor een weekendje weg! Iemand tips voor leuke lunchrooms en restaurants in Groningen waar de hond ook welkom is?
Alleen Groningen stad of ook in de omgeving?
Liefst stad! We gaan morgen echt Groningen in. Ik denk dat het vanavond maccie wordt, beetje druk op de weg
Aah super, dankjewel
Hoe was je weekend en waar ben je geweest?