Het Groningentopic

Het was lekker alleen werd mijn vriend ziek! :crazy_face: en kon ik zelf ook niet meer zo ver wandelen i.v.m. zwangerschap :sweat_smile:

Maar we hebben lekker door het stadspark gewandeld met de hond. Wilde bij Mahalo lunchen maar die was helaas vol. Toen Dokjard maar die was nog niet open haha
Uiteindelijk bij Pernikkel beland en ‘s avonds pizza bij Buurman & Buurman! Allebei ook via posts in dit topic gevonden.

5 likes

Ik wil graag weer beginnen met sporten, en ik zit te eraan om bootcamp te gaan doen. Iemand hier toevallig ervaring met een leuke club in stad?

Ik wil vanmiddag met de peuter naar groningen met de trein (is voor hem al een uitje op zich haha), maar wat is leuk om te doen, naast lekker door de stad slenteren? Groninger museum dacht ik aan?

Hebben jullie nog andere ideeën? Of aanraders voor leuke lunchtentjes waar een leuke speelplek is oid?

1 like

Het forum misschien? Weet niet of je kind daar al oud genoeg voor is, maar ze hebben op de eerste verdieping een speciale kinderbibliotheek met allerlei speelplekjes

5 likes

Het is nu niet echt lekker weer maar in het stadspark zit een leuke horecagelegenheid met kinderboerderij!

2 likes

Oh leuk, goed idee ja! En @Solee dat is ook leuk, zijn we vorig jaar geweest. Vind ik toch handiger om met de auto heen te gaan maar idd een goede!

3 likes

Ik vind het Forum altijd superleuk! Ik liep laatst op de Carolieweg (zijstraat Hema bij Herestraat) en daar stond bij een lunchtentje op het raam geplakt dat ze een speelplek hadden! Ik dacht, die moet ik even onthouden, misschien is het wat :smiley:

1 like

Thanks! Hele fijne tips! Denk dat we gaan voor forum en doppio. En misschien wat winkeltjes meepakken inderdaad.

Trouwens mega jammer dat die tentoonstelling net voorbij is. Had even gekeken en leek me super leuk om heen te gaan

1 like

Bootcamp050 is echt een leuke club! Super leuke trainers ook.

Ja echt doen als die tentoonstelling er weer is! Ik ben nog op het laatste moment geweest met kinderen en het was echt een groot succes! Alleen door die worm kruipen leverde me wel blauwe knieën op dat was wat minder :joy: Bij de Doppio bij de A kerk heb je ook een leuke speelplek voor kinderen.

1 like

Als je even wat verder doorloopt heb je daar ook Circus Hoezee! Tweedehands kinderkleding, koffie en speelhoekje.

2 likes

Ik kwam net op SocialDeal 10 lessen bootcamp tegen bij The Bootcamp Boys voor 19 euro! Kregen goede recensies

1 like

Forum was leuk! De roltrappen waren vooral favoriet en de grote dikkie dik knuffel die er lag :joy: doppio idd ook leuk voor met kids. Maar wat een bende daar zeg :sweat_smile:

4 likes

Goeie tip!! Thanks :smile:

Ik lees net in een ander topic over de regel dat je een lampje buiten aan zet of een lampion aan de voordeur hangt om te laten weten dat je meedoet met St. Maarten. Is dit hier in Gro ook zo, weet iemand dat?

Ik weer niet in welke wijk/dorp je woont maar bij ons moet je wel iets van verlichting hebben buiten. Ik zit wat landelijker net buiten de stad

2 likes

Bij ons in de wijk/straat is dat wel zo. Van vroeger (toen ik klein was) kan ik me dat niet herinneren, dus ik denk dat het een beetje afhankelijk is van waar je woont.

2 likes

Sinds de carona is dat bij ons in het dorp wel zo. Dat je iets van een lampje of lantaarntje aan doet.

1 like

Ah oké, thanx all! Zal het voor de zekerheid maar even doen want heb de afgelopen jaren ook geen kinderen aan de deur gehad. Vond het al zo vreemd :sweat_smile:

Weet er iemand een goede sushi tent in de buurt van het Martini Plaza theater?