Het Groningentopic

Hoe erg in de buurt moet het zijn? Op 8 minuten rijden zit Yugo in Haren, heb daar de lekkerste sushi ooit gegeten.

2 likes

Ik kan dit beamen! Wij wonen in Groningen maar gaan altijd voor sushi naar Yugo in Haren.

2 likes

Jaaaa zo lekker die!!

2 likes

Oeh bedankt voor de tip! Die ga ik zeker nog eens testen dan. Helaas is deze niet open op zondagmiddag. Ik zoek specifiek voor de zondagmiddag, dat had ik er even bij moeten vermelden.

Wij gaan ook altijd naar Yugo, maar voor we die hadden ontdekt gingen we naar Imono. Vanaf 16 uur open zag ik op de site, maar weet niet of je dat bedoelt voor de middag of er wil lunchen.

1 like

Heeft iemand wel eens bij NOK in het Forum gegeten? Is het wat? Ik wil samen met m’n vriend een beetje leuk uit eten, niet sĂșper fancy (want zwanger, dus mag veel niet), maar wel een beetje bijzonder en waar we lekker kunnen praten etc.

Ja daar zitten is leuk en het eten is prima en lekker!

2 likes

Tips voor restaurants in Groningen stad?
Andere leuke tips zijn ook welkom!

Brussels Lof is een van mijn favorieten! Dokjard ook erg leuk.
Ook leuk en ietsjes goedkoper vind ik De Olijfboom canteen in de Oosterstraat en Buurman en Buurman Westend (pizza’s).

4 likes

Ook goede ervaringen bij Bistro Boys, Zeste en XO.

Bistro Boys en Dokjard wil ik nog steeds een keer heen. Flo staat ook nog hoog op mijn lijstje, ben daar een keer geweest tijdens de Wijnspijs wandeling en vond dat echt een aanrader. Droom nog steeds over dat aardpeer gerecht. :heart_eyes:

Wij gaan ook altijd graag naar Four Roses (Mexicaans).

1 like

Ik vind die echt achteruit gegaan, en elke keer dat ik er ga eten is er geen guacamole beschikbaar? :woozy_face:

Vind dat een goede guac echt bij Mexicaans eten hoort.

1 like

Oh dat is wel stom ja! Bij ons nog niet voorgekomen.

Wij wisselen Mexicaans altijd af met Cantina Mexicana, maar dat is wel een heel andere sfeer haha.

Frans was lekker en Naud vind ik ook een aanrader!

Naud inferdaad of Florentin! Beide een heerlijke avond gehad.

1 like

Bij Bistro Frans hebben ze ook heerlijke lunch! Ik had laatst een pisa kofte en die was heel simpel maar echt heerlijk!

1 like

Weet iemand of er een fysieke winkel in stad is die Vondels kerstballen verkoopt?

Bellucci lijkt het te verkopen

Zie ik op hun instagram

2 likes

Laif en nuver ook!

1 like