Ja ik! Mijn buurvrouw kwam ermee aanzetten, blijkbaar een typisch Groningse puzzel ( ik ben een import Groninger) en vind het super leuk om te doen!!
Yes, heerlijk weer!
Jaaa, wij zijn vanmorgen ook weer begonnen.
Ik wacht op mn schoonmoeder, die brengt m altijd langs! Hoort wel echt bij deze periode.
Ik kom echt niet uit die met die kegels Die zit me nu zo dwars… iemand een hint?
Soms moet je voor U een ouderwets woord gebruiken maar het kan naruurlijk ook andersom…
Ik heb ‘m!! Wat een lastige…
Duurde bij mij ook even voor ik m zag, maar inmiddels heb ik ze allemaal met 1 twijfel
Ene tipje voor lekkere koffie: black & bloom
Ik kwam er altijd al in mijn studententijd en gisteren liepen we er toevallig langs en dacht ik hee het bestaat nog inclusief eigenaar! Meer dan 10 jaar nier geweest dus.De stadjers kennen het vast.
Haha ik vind die eigenaar altijd zo bokkechagerijnig dus ik ben er al heel lang niet geweest. Maar de koffie is zeker goed!
Ja ik ook! Was met een vriendin die gewone warme chocolademelk wilde, nou dat vond hij maar belachelijk
Ja echt hè. Hoe aardig je ook doet, het komt niet echt eruit bij hem.
Een vriend van mij bestelde daar een keer gewone koffie. Vond ie ook echt niet leuk want koffie is natuurlijk nooit “gewoon”.
Love it hoe iedereen hier zn ergernis over die gast deelt
Hebben jullie nog aanraders waar je een goede massage kan boeken? Mijn schoonzus is heel tevreden over the Market Hotel Spa, maar ben ook nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Tering he deze tractoroptocht, volgens mij moet dit vrolijk bedoeld zijn maar het klinkt mega omheilspellend
En alsof ze niet een paar jaar geleden de deur van het provinciehuis ingeramd hebben.
Oh hemeltje, ik hoor ze nu ook. Wat een ellende.
Ik ben laatst met een vriendin mee geweest naar Rarida Thai Massage en echt super te tevreden. Wij hadden beide een klassieke Thaise massage en deze was stevig, maar wel echt fijn. Ze zitten in de Steentilstraat!
Ik werd er wel vrolijk van toen ik er langsfietste maar kan me heel goed voorstellen dat als ze langs je huis of werk rijden het wel kut is ja
Echt? Ik vond het vorig jaar echt leuk!