Het Groningentopic

Ahh ik heb echt een super drukke week en daarom helaas geen tijd maar het is echt mijn favoriete periode van het jaar! Je komt ook echt altijd iedereen tegen, heerlijk!!

Iets anders, hebben jullie trouwens nog aanraders voor eten wat afgehaald kan worden? Het is voor ongeveer vijf personen, geen snelle goedkope hap, maar hoeft ook niet mega chique. Fankaaso heb ik eerder gedaan, olijfboom zat ik aan te denken maar die zijn met vakantie

Ik hou van Toko Semarang!

2 likes

Kleine moghul!!! Zo lekker en niet duur.

Jonges ga naar Yalla streetfood in Roodehaan❤️ heerlijk eten, lieve mensen

5 likes

Ja die staat nog op mijn lijst!! Wat heb je genomen? En hoe zit t met die camping er naast?

1 like

Oh ik was er op een wielrenrondje en moest terug voor het echt donker werd, dus heb ik niet uitgebreid rondgelopen. Ik had een pita falafel en de vlierbloesem limo (heerlijk)maar wil ook nog heel graag dat hummus bordje proberen dus ben al aan het bedenken wanneer is er heen ga. 27-28 september is het laatste weekend dat ze open zijn!!

2 likes

Oeh wel Hullaballoo fomo met dit weer, maar moest even bezuinigen. Benieuwd hoe de Sugababes zijn!

Oooh hier ook. Te laat bedacht dat er leuke optredens kwamen en nu met dit weer.

Doe dat als lunch! En daarna avondeten bij over daips. Ze hebben soms indonesische avond en dat is heeeeerlijk! En een leuke plek aan het water.

Oh en dan wil ik ook hammingh tippen in garnwerd, is iets luxer maar fantastisch. Op zondag hebben ze 3/4 gangen lunch in de boomgaard. Mega idyllisch en fantastisch eten

2 likes

Ooohh dat hoor ik dus de hele tijd, jeetje ik krijg niks meer mee lately :rofl:

Ze zijn niet standaard open voor lunch!