Het Groningentopic

Vrijdag de 26e! Jammer.
Graansilo ziet er ook goed uit @Solee

3 likes

Graansilo inderdaad. Of Thai Jasmine, iets verder lopen maar erg lekker.

Als je iets sneller wilt eten is de pizzaria aan de Meeuwerderweg ook prima en om de hoek.

1 like

Als je in de gemeente Groningen woont kun je via deze link een gratis duurzaam menstruatieproduct bestellen. Doe er je voordeel mee :sparkles:

14 likes

Omg chille tip dit, thanks!! Gelijk gedeeld met m’n vriendinnen haha.

2 likes

Ik dacht vast alleen voor duurzame cups of maandverband maar ook voor ondergoed! Wat top, zelfs geen verzendkosten. Direct eentje besteld!

1 like

Wow wat een goeie tip! Dankjewel!

1 like

Ik zoek een plekje rondom het station waar ik chill kan werken en ook online vergaderingen kan doen. Weet iemand iets?

1 like

Geweldig initiatief, maar ik krijg in die webshop de melding ‘ Gebruikslimiet voor de coupon ‘(code even weggehaald)’ is bereikt. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op voor hulp.‘

Werkt het bij jullie wel?

Ik heb wat ik bestelde al binnen gekregen en er zat een papiertje bij dat ik hoorde bij de 500 mensen die hun menstruatie duurzaam wilde doen (iets in die strekking). Denk dat de code al zovaak is gebruikt en het daarom niet werkt. Wel echt weinig deelnemers zo :sweat_smile: Hopelijk komt de gemeente met een nieuwe code/actie!

Ok, een te groot succes dus. Ook wel logisch

1 like

500 is op zich best veel toch? Als je kijkt naar wat dat ondergoed kost… vind het echt een goed initiatief!

Daar heb je gelijk in! Maar het voelt voor mij als een kleine groep omdat er nergens benoemd werd wat het maximale aantal was. Al valt het inderdaad wel mee

2 likes

Heb ze gemaild (boomer die ik ben) en:
Wat leuk dat je interesse hebt in een duurzaam menstruatieproduct! Helaas zijn alle producten inmiddels vergeven en is de kortingscode niet meer geldig. Dit is inmiddels ook aangepast op de website van Duurzaam Groningen.

Niet getreurd, de actie komt terug! Houd de socials van Duurzaam Groningen in de gaten om te weten wanneer.

4 likes

Heeft iemand enig idee of in de provincie Groningen (Leeuwarden/Friesland mag ook) workshops gegeven worden in jumpstyle/hakken/hardstyle dansen?

Vind je 500 veel voor het aantal inwoners dat onze stad telt? De gemeente heeft ongeveer 205.000 inwoners :grimacing:

Dus de stad zelf en omliggende wijken wat minder maar vind 500 echt karig sorry

Ja ik vind dat eigenlijk ook. Ik had meer verwacht en was een beetje verbaasd dat er op mijn briefje stond dat ik bij de 500 personen zat. Daarom extra leuk dat ze de actie nog eens doen! Ik was het eerst wel met @S.onrisa oneens, toen eens en nu weer oneens haha. Het is wel een best prijzige actie denk ik, dus ik snap dat er ergens een grens getrokken moet worden, maar 500 is inderdaad niet veel.

1 like

Ik snap dat het prijzig is maar er moet vast wel een deal mogelijk zijn met grote aantallen toch?
Daarbij vind ik dat ze anders een scheiding hadden kunnen maken door de eerste zoveel te reserveren voor stadjerspashouders en daarna voor andere inwoners.

Ik wil nu echt geen azijnzeiker zijn maar het had zoveel beter georganiseerd kunnen worden!

1 like

Ja het is idd niet veel als je het relatief bekijkt. Maar het is toch gewoon een goeie actie? Snap dat het balen is als je buiten de boot valt hoor, maar vind het leuk en verrassend dat ze er uberhaupt aandacht aan besteden. Ze hadden het ook helemaal niet kunnen doen zoals veel andere gemeentes.

Maar het had inderdaad wel duidelijker gecommuniceerd kunnen worden dat er maar een beperkt aantal is.

Het is een goede actie maar betwijfel of het nu terecht is gekomen bij de mensen die het echt nodig hebben. En dat vind ik zo jammer.

3 likes

Ja, daar heb je gelijk in idd. Zeker jammer.

1 like