Oh wat leuk!! Nu ga ik daar ook over nadenken
Welke cafeetjes in de stad zijn geschikt om lekker met een boek te zitten?
Ik vind Pronk altijd wel gezellig! En Doppio ook maar ik weet niet of dat een beetje is wat je zoekt.
Weet iemand welk tuincentrum in Groningen altijd uitpakt wat betreft kerst? Wil ergens heen met onze peuter ![]()
Tuinland heeft altijd een âkerstshowâ. Ik vond het vorig jaar wel wat minder groots dan de jaren ervoor, maar ze pakken wel uit.
Je kan ook naar boekhandel Riemer aan de Ebbinge! Zit ook horeca bij.
Tip voor de volgende keer: een vriendin van me heeft vanavond in het Conservatorium gestemd en daar was live muziek!
Is iemand hier wel eens naar de Zweedse kerstmarkt gegaan? Is dat leuk?
Ben er een paar keer geweest, ik vind het leuk. Enige nadeel is dat het erg druk is.
Ik vind de initiatieven vanuit de gemeente zo leuk he. Je kan bij de stadswerkplaats gratis een elektrische bakfiets lenen als je naar de stort moet. De âcv-dokterâ kan langskomen om je cv waterzijdig in te regelen, en de fixbrigade kan helpen met verduurzamende maatregelen in huis als dat je zelf niet lukt.
En mensen zoals jij zijn ook leuk
want ik heb hier niet eerder over gehoord voordat jij het deelde!
Komende vrijdag heeft de Voedselbank weer een actie om hun houdbare producten aan te vullen, zodat ze volgend jaar voldoende hebben om uit te delen. Ik heb er ooit stage gelopen en dit is echt een hele belangrijke actie voor ze. Ik hoop dat veel mensen meedoen! Hier kun je zien bij welke supermarkten je wat kunt doneren:
https://voedselbank-groningen.nl/kerstactie-voedselbank-groningen/
Doet er iemand ook de dr. Denker puzzle? Ik vind hem niet heel makkelijk dit jaar, vond de opwarmers leuker (ook qua thema).
Ik vergeet dit dus elk jaar, zo jammer
Hij staat ook online, op de Facebook van âdr Denker fansâ!
De winterfair is echt heeeel leuk!
Bedoel je WinterWelVaart of iets anders?
Jaa dat bedoel ik idd er zijn meerdere namen door elkaar heen beetje vaag. Maar het is echt een hele grote leuke gezellige kerstmarkt en je hebt ook nog allemaal versierde boten bij de A kerk.
Ik ben er ook mee bezig, vind m ook wel pittig, heb nu iets meer dan de helft
Iemand een goede restaurant tip?
- genoeg vegetarische opties (hoeft niet helemaal vega)
- shared dining is leuk
- mooie omgeving (restaurant zelf)
- hoeft niet heel goedkoop maar ook niet duur (geen niveau sterrenrestaurant oid). Voor âŹ100 voor twee (inclusief drank) is prima ivm bijzondere gelegenheid.