Zeste! Anders Bistro Boys maar die zitten vaak vol. Ook leuk: Bar Frans.
Thanks, helemaal wat ik zocht! Gereserveerd bij Bar Frans.
Ik hoor opeens allemaal getoeter en getrompetter. Snap echt niet waar het vandaan komt. ![]()
Er rijden allemaal tractoren Rond met kerstlampjes
Ik vond m leuk dit jaar! Ook de eerste keer dat we alle puzzels opgelost hebben! Sommige wel met wat hints, en vond een aantal een beetje vergezocht, maar dat is altijd zo
Duurde ook lang zeg⦠![]()
Jaa, en het gaat zo tering hard. Was net de kinderen naar bed aan het doen ![]()
Hebben jullie tips voor een goede fysio rondom het centrum? Ik heb momenteel lage rugklachten waar ik graag vanaf wil.
Top, naar die was ik nieuwsgierig! Die zit op loopafstand van mijn huis.
Edit: ik kan over een uurtje al terecht!
Wow wat snel ook! Haha
Iemand al met de fiets de hort op geweest vanochtend? Ik wil graag ergens heen maar zie wat op tegen de weg er naartoe
Vast afmeldingen door het weer nu.
Yes naar het station en ging goed! Moet zeggen dat mijn fiets wel hele dikke banden heeft, niet op alle paden was gestrooid maar nergens echt lopen glibberen.
Het is wel echt prachtig in de stad hoor. ![]()
Eens! Ik ging vandaag lopend naar de kapper en ging op de terugweg even door het Noorderplantsoen en ik vond echt zo gezellig daar! Allemaal mensen die aan het sleeƫn waren en bij Zondag hadden ze ook een vuurtje en waren er heel veel mensen op het terras. Echt een kneuterige sfeer ![]()
Wij deden net een rondje plantsoen en je hoort overal gegil van mensen die nog aan het sleeƫn/skieen/snowboarden zijn. ![]()
En een mega sneeuwbal
Nog mensen die naar Eurosonic gaan? Ik vind het altijd zo leuk dat er een randprogramma is. En op de radio is er ook van alles te horen nu, misschien is dat elk jaar wel zo hoor maar dat heb ik dan gemist. Maar echt heel leuk om al die muziek zo te horen.
En??? Hebben jullie het Noorderlicht gespot? ![]()
![]()
Ik sliep ![]()
![]()
Nee, ik was te laat helaas! Speciaal nog uit mn bed, naar een donker plekje gefietst, maar er was niets meer te zien