Het Groningentopic

Ik ook :sob::sob:

Ja! Het is dat een familielid een foto stuurde anders had ik het compleet gemist. Dus ben in pyjama naar buiten gegaan haha.

1 like

Het is echt spieeeeegeltje glad in de stad.

Alle zandpaden zijn ijs. Iemand heeft ook al geschaatst haha.

3 likes

Ja heftig hè! Hier in de wijk zijn de stoepen ook een ijsbaan, dus ik ging maar schuiven ipv stappen op m’n schoenen haha. Mijn hond liep ook steeds te slippen 🥹

1 like

Noo Yugo in Haren is dicht? :sob:

Ja, al een tijdje. De beste sushi is niet meer. :smiling_face_with_tear:
Ik was afgelopen zondag bij Imono, maar dat was toch veel minder lekker.

Merrygold in Roden is ook lekker! Lekkerder dan Imono in mijn ogen :grinning:

3 likes

Hao2go in Reitdiep (meer voor afhalen, niet heel gezellig zitten: klein) is ook goed.

@pimpelmees Goede tip, die ga ik proberen!

1 like

Wat jammer, na Yugo was Imono altijd mijn favoriet. Maar moet zeggen dat ik er al heeel lang niet meer ben geweest!

Blijkbaar kun je via de gemeente Groningen gratis strooizout halen bij de afvalbrengstations en wijkposten. Heb vandaag een emmertje opgehaald! Hopelijk gaat het niet meer zo flink ijzelen, maar dan ben ik nu tenminste voorbereid haha.

https://gemeente.groningen.nl/strooien-bij-gladheid

5 likes

Weet iemand waar je in/rondom de stad een helium ballon kunt kopen? Een vriendin is jarig en wil haar graag eentje cadeau doen vandaag

Ziekenhuis waarschijnlijk

2 likes

In de ziekenhuizen idd en bij confetti in de Folkinge kan je ook ballonnen kopen die ze in de winkel voor een paar euro voor je kunnen vullen met helium!

4 likes

Bedankt voor de tips!

Hier ook iemand bij geweest?

1 like

Goddank niet. Haha

3 likes

Ik ben vanmiddag wel over de Grote Markt gefietst en er was duidelijk iets gaande maar blij dat ik die kwal niet heb gezien.

3 likes

Hahaha, mijn vriend kwam rond lunchtijd thuis uit de stad en zei toen al dat er heel veel “bepaalde types” in de stad waren. Hij dacht eerst dat het indrinkers voor de wedstrijd van FC Groningen waren. Maar dit verklaart het wel, al zullen er vast een aantal een combinatiedeal van hebben gemaakt.

3 likes

Ik ben wel met bewust even gegaan om aan te sluiten bij die tegendemonstratie, dus was benieuwd of er nog meer forummers bij waren. Vond het wel bijzonder allemaal hoor, wat een types inderdaad.

2 likes

Hebben jullie een leuke tip voor Groningen (e.o.) waar je heen kunt met een klein kindje vanaf ongeveer 09.00 uur? Veel is of pas vanaf de middag open of is nog niet open omdat het buiten seizoen nog niet gestart is.