Het Groningentopic

Wat wil je doen? Ik vind anne en max aan de turfsingel wel geschikt met een kindje!

De meeste bibliotheken (ook in de wijken) hebben een fijn klein speelhoekje. De bieb in het forum heeft echt veel speelgelegenheid. En ik vond Kleintje Koffie ook altijd heel leuk! Start pas om 10.00 maar echt schattige gratis activiteiten voor dreumessen en peuters.

Bij droog weer de kinderboerderij in het Stadspark, opent om 9.30 maar pal ernaast zit ook een grote speeltuin waar je je wel een half uur vermaakt. De Beestenborg is ook een gezellige kinderboerderij met speeltuin, wel wat kleiner.

Monkey Town aan de Peizerweg is doordeweeks ook om 9u open en is leuk voor peuters, juist vooral tijdens schooltijden.

En ik vond Doppio altijd top, gaat al erg vroeg open en hebben een heerlijke speelhoek waar je pal naast kan gaan zitten koffie drinken.

Voor @CharlieZee was dit bedoeld uiteraard

1 like

Iemand een tip voor een goede pedicure in de stad? Wil mijn voeten laten doen voor ik weer sandalen of slippers aantrek deze lente.

Natasja in Beijum ben ik een paar keer geweest en was ik erg tevreden over

Weten jullie of er dit weekend wat leuks te doen is in de stad? Mn vriend en ik gaan een DINK-day houden en we willen een leuke activiteit oid doen. We gaan sowieso uit eten bij Tales. Erg benieuwd hoe dat is!

Oh wat een goed idee zo’n dag haha! Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan? Of gaan jullie nog doen, kan ook natuurlijk.

1 like

Benieuwd hoe Tales gaat/is bevallen! Hoorde gemixte dingen. Voor jou nu te laat, maar op ons lijstje staat nog de comedy club bijv. (Wicked geloof ik).

Ohh dat was ook leuk geweest inderdaad! Komt hier ook op het lijstje voor de volgende keer.

We vonden Tales leuk en het eten was prima, maar we hadden er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Ik ben wel benieuwd wat jij erover het gehoord?

Ik ga nog altijd naar de kapper in Leeuwarden, maar ik kan daar pas in juni terecht. Hebben jullie nog tips voor goede kappers in Groningen stad? Ze moeten mooi high/baby lights kunnen zetten. :joy:

Ik vind dit ook weer veel te spannend om te wisselen eigenlijk haha.

Ik hoor goede verhalen over The Proof, zit in het centrum!

4 likes

Wil je groningen stad of is 8 minuutjes met trein buiten groningen ook een optie?

2 likes

The Proof is echt fantastisch! Alle kapsters die daar werken zijn goed, ik heb wel voorkeuren maar ik noem hun namen liever niet in dit topic. Ik wil je het wel via een berichtje sturen mocht je het willen weten.

3 likes

Ik mis de tijd dat je gewoon highlights kon aanvinken bij het maken van je afspraak ipv kiezen uit 20 highlight opties waar ik de betekenis niet van snap :frowning:

2 likes

Dit is wel een eindje uit de richting van Groningen stad (bij Hoogezand in de buurt), maar in het algemeen een goede tip: Label-A in Kolham vind echt een hele fijne kapsalon!

1 like

Jaaa, mijn huidige is nu ook 80 euro duurder dan vorig jaar door dit soort praktijken.

Thanks voor de opties iedereen, ik ga het even uitzoeken!

1 like

Hiii, jullie nog leuke plannen voor vandaag? Twijfel waar naartoe te gaan. Nog aanraders qua plek? Stad of omstreken :crown:

Ik ga naar een Vrijmarkt in Loppersum! Schijnt leuk te zijn. In de middag misschien nog even naar de zwanestraat of uurwerker. Vind ik altijd gezellig.

1 like

Uiteraard naat de vrijmarkt en misschien nog ergens een drankje.

1 like

Wow vet!

Ik ben dan op Liquicity, maar anders ging ik sowieso even kijken!

2 likes

Wat vet idd!!

1 like