Weet iemand toevallig waar je lekkere noten/carameltaartjes kunt krijgen? Wij gaan altijd naar Broodje van Eigen Deeg voor taart maar daar hebben ze dat niet echt volgens mij.
Misschien bij bakkerij Borgman?
Ja, die heeft lekker gebak! Volgens mij heb ik het bij Haafs ook wel gezien, maar dan moet je wel in de buurt van het overwinningsplein zijn
Hiii, heeft iemand hier (goeie) ervaringen met een kapper in Groningen die blowouts doet op krullend haar? Dus dat het dan ook mooi stijl is/blijft en niet een pluizige bende wordt haha
Wat zijn nou leuke dates in de stad? Ik ben op zoek naar inspiratie buiten de standaard dingen om haha.
Zelf niet gedaan, maar volgens mij heb je ook escaperooms voor twee personen. Misschien is dat wat? Of naar Gamestate oid. Boulderen.
Er zijn ook leuke stadswandelingen, en volgens mij is er binnenkort ook weer zoân wandeling langs allemaal restaurants waar je dan een gang krijgt.
- Boel: jeu de boelen en lekkere hapjes en drankjes
- Comedy club Wicked
- Spa (zoutwater drijven) Bad nieuweschans
- Wijnspijs wandeling Groningen, walking dinner door de stad naar leuke, verschillende tentjes wat eten en drinken
- Martinitoren beklimmen
- Museum(nacht)
- Privé sauna Bijonz
- Candlelight optreden in Martinikerk (verschillende genres muziek)
- Wandelen en eten prinsentuin
- Pitch n putt, samen golfen
- Rage room Sloopkaemer, wel in Friesland
- Iets leuks uitzoeken bij Bijvrijdag om te doen
- Tuften bij Favourites Tufting of iets anders creatiefs zoals keramiek beschilderen bij Artsy Avenue
Ok sorry niet alles in stad of super origineel, dit was mijn lijstje voor date night haha. En open deur maar ik kijk altijd bij de kalender van Groningen naar leuke uitjes op de datum dat ik wil daten of er een leuke cabaretshow, optreden, expositie etc is. En sta ingeschreven bij verschillende nieuwsbrieven waaronder van de Oosterpoort bijv.
Daar heb ik de laatste twee keer gekeken maar zag ik niks leuks
die wijnspijs wandeling ga ik voor een volgende keer onthouden @S.onrisa
Zie verder wel leuke dingen op je lijstje! ![]()
Wat zijn jullie favoriete terrassen in de provincie? Ik ben gisteravond een rondje wezen fietsen en heb toen wat bij Garnwerd aan zee gegeten, was echt leuk! Het theemuseum in Houwerzijl zit ik ook graag, maar dat is meer voor overdag.
Paviljoen De Leine in Meerwijck!
Hun tostiâs en uitsmijters zijn ook echt geweldig. Net als de borrelpanken. En goede prijs/kwaliteit verhouding ![]()
Ojaa leuk, en dan met het pontje!
De Jongens uit de Buurt (Marenland) en Op Maarhuizen in Winsum. Met kinderen Kade Z in Zuidhorn. GaZ is ook onze go to voor een borreltje.
Was er ook iemand bij Mumford&Sons?? Ik vond het zo geweldig!!! Ze waren echt zo goed live!
Jaaaaaa heb weer zo enorm genoten! Vind Mumford live altijd heel goed, maar wat een ontzettend gaaf en fantastisch concert was dit đ„č
Storyworld? Daar ga ik binnenkort met iemand heen.
Je kan tickets kopen voor de Museumnacht! Ik heb gisteren twee early birds voor 10 euro per stuk gekocht.
Ben ook aan het kijken voor Noorderzon voorstellingen en lezingen.
Waar kan je nou Ă©cht lekker een stukje vlees eten en ook een kinderwagen mee naartoe nemen (ala in dat ie een beetje chill naast de tafel kan staan ipv hutjemutje)? Stad of omgeving, voor mijn part richting Friesland of Drenthe. Ik heb daar na mân bevalling echt behoefte aan, maar wil geen teleurstelling. Normaal zou ik zelf Block & Barrels voorstellen bijvoorbeeld, maar dat is met een baby die nog in reiswieg ligt niet zoân strak plan denk ik.
Anna, in Veendam. Maar dit is niet echt een restaurant voor kleine kinderen. Baby kun je prima meenemen. Als je het bij reserveren aangeeft kunnen ze rekening houden met de plaatsing. Wel een klein opstapje bij de ingang.
Ja, is Anna goed en lekker? Twijfelen al een tijdje om heen te gaan