Absoluut een aanrader. Fijne bediening ook. Heel gemoedelijk allemaal.
Bruut in Roden!
Waar kan je in het centrum (of rondom) écht lekker en uitgebreid lunchen? Je hebt natuurlijk 6172 opties en ik zie het echt niet meer.
Het mag vlees/vis/vega zijn, als ze ook maar een optie hebben voor zwangeren. Dus niet alleen maar rauwe vis/vlees ![]()
Ohja, het moet op maandag open zijn
Ik ben groot fan van El Maïda, echt heerlijk eten met vriendelijk personeel. Eet zelf vega en heb genoeg opties
Same, je krijgt ook echt porties van heb ik jou daar. Echt heerlijk!!
Echt zo, ik zat echt de hele dag nog vol!
Heeft iemand een tip voor lunch in het centrum waar je fijn met een klein kindje kan zitten? Dus bij voorkeur met een speelhoekje? Ik heb online gezocht maar daar kwamen alleen maar dingen uit die allang dicht zijn. Het moet op maandag open zijn.
Doppio in de Brugstraat.
Stach in het forum
Brownies en Downies, Toet en Wadapartja Westerhaven hebben ook een speelhoekje.
Doppio vind ik altijd wel veruit het beste zitten met kind qua speelhoek, maar matig eten haha.
En net buiten het centrum heeft het Oude Politiebureau een leuk speelhoekje op het terras, ook heerlijk zitten in de zomer! Maar weet niet of die op maandag open zijn.
@Malija @poesch thanks! Uiteindelijk naar Doppio gegaan. Inderdaad fijne speelplek en ook gewoon een boterham en fruit voor de kleintjes. Vind ik ook wel fijn!
Fijn!
En voor anderen die nog een fijne plek buiten de stad zoeken met de kinderen; Op Maarhuizen in de buurt van Winsum. Kunnen de kids lekker buiten spelen met zand en water en het is er nog niet zo druk. Misschien vanaf nu wel, nu ik mijn hidden gem deel haha.
Oh dan hebben ze hun kinderkaart uitgebreid sinds ik er voor het laatst geweest ben, goed om te weten! Eerst hadden ze alleen croissants of poffertjes als kindermaaltje.
Hoe druk is de Papiermolen met dit soort dagen. Is er nog een beetje ruimte om lekker een dagje te liggen daar?
En mag je een parasolletje meenemen om neer te zetten zonder een gat in de grond te maken?
Voor de kinderboerderij fans onder ons:
Wat is leuker, kinderboerderij Stadspark of Boegbeeld?
Ga er met een Amerikaans meisje van 13 heen, die gek is op dieren en graag naar de kinderboerderij wil ![]()
Stadspark vind ik iets diverser
Ik vind het zwembad in Hoogkerk of Ten Boer chiller!
Ik vind het meevallen nu in de vakantie! Ik was er afgelopen weekend en het was heel rustig.
Neeee ssssjj deel dit niet
echt by far de allerbeste plek ooit en inderdaad ook met kids. In de zomer echt zo prachtig, allemaal bloemen, een natuurlijk speeltuintje met waterpomp en zand. Kippen en eenden. Echt instant vakantie gevoel als ik daar ben topppp plek 🫶🏼