Bedankt voor de reacties weer. @Broodrooster bedoel je nu dat de huisarts deze vragen moet kunnen beantwoorden of dat ik toch doorgestuurd moet worden? Sorry, ik weet niets van hersenschuddingen en ik heb van niemand nog echte informatie gekregen so far. Ik heb het gevoel dat ik weinig argumenten in handen heb. Als ik zeg dat deze dingen gecheckt moeten worden (volgens mij of dat ‘iemand’ met dat vertelde) en zij zegt van niet, dan is het klaar toch? En wat bedoel je met een multidisciplinair team, wie of wat zou daar nog in moeten zitten dan kan ik dat soort dingen ook voorleggen aan mijn huisarts.
@TanteBetje ja precies dat. Het is verschrikkelijk om zo te moeten vechten terwijl je dat op dit moment helemaal niet kunt Ik heb nu zoveel onnodige stress erbij die mijn herstel niet ten goede komt. Ik heb inderdaad alles op papier staan en ook voorbereid met die vriendin dus dat zit wel goed.
Maar deze situatie triggert mijn angst zo enorm. Ik heb al eerder in deze situatie gezeten en het lijkt erop dat artsen ook gewoon niet in de gaten hebben hoeveel macht ze hebben en hoe afhankelijk je bent. Dat ze door niet te luisteren of iemand niet te helpen gewoon iemand de vernieling in kunnen helpen. En waarom zouden ze je niet helpen? Je bent toch niet voor niets arts geworden, dan wil je dat toch? En je hebt verdorie een artseneed afgelegd: je mag het niet erger maken en je moet de patiënt helpen. Het tegenovergestelde gebeurt in de praktijk.