Ik heb een dode voortand (klap met de hond gehad vroeger haha), dit is nog mijn eigen voortand. Deze hebben ze van binnenuit gebleekt en behandeld. Dus dat kan misschien ook!
Wat is een driehoektand? De hoektand? In principe kan op elk tand eruit en een kroon erop
Haha nee echt een driehoek. Er zit een stuk achter de tand, het beste vergelijkbaar met een driehoek, dus die tand heeft letterlijk 3 hoeken (zit een zenuw in dus bijschaven was destijds geen optie). Nou ja ik zal het vrijdag wel horen wat de opties zijn
Ben benieuwd!
Het ziekenhuis hoort een protocol te hebben voor welke medicijnen gestopt moeten worden, ik zou ze even bellen.
Heb je geen folders of informatie gekregen? Bij ons krijgen die mensen allemaal een beschuitje op de uitslaapkamer, dus ik neem aan dat je direct weer mag eten (maar ik loop alleen wel eens langs die uitslaapkamer, ik heb er verder geen verstand van).
Mn moeder mocht meteen eten, ze had geen last van slokdarm ofzo en we gingen meteen door naar de Mac Maaar wij zijn geen artsen he. Miss ff bellen?
ik ben net bij de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen en dat is onder verdoving gebeurd. de rechterkant van mijn bovenlip werd toen heel dik, wat ik vaker heb na een verdoving bij de tandarts, maar normaal gaat het na zo’n 2 uur over. ik loop nu al zo’n 5 uur rond met een opgezwollen halve bovenlip, en het doet nu ook gewoon pijn. als ik het aanraak voelt het branderig en een beetje gek. heeft 1 van jullie een idee wat ik hier het beste mee aan kan? ik heb het nog nooit eerder gehad namelijk
Ik heb corona, dag 7 en koorts gekregen wat een beetje op neer gaat. Alleen nu heb ik sinds gisteravond steken en pijn in de linkerkant van mijn lichaam. Als ik ergens druk, voel ik geen pijn maar als ik inadem doet het wel pijn, en steeds meer eigenlijk. Het lijkt mijn mild maar kan online nou niet echt snel een verband vinden met corona en begin wel meer last te krijgen. Twijfel zelfs om morgen even naar de hap te gaan als het nog zo erg is heeft iemand dit weleens eerder gehad?
Als het pijn is die je niet kunt opwekken door op je spieren ed te drukken, maar die wel pijn doet bij het ademhalen zou ik zeker de dokter bellen (en eigenlijk nu vanavond de HAP). We weten dat corona een grotere kans geeft op bloedpropjes en longembolie is de meest voorkomende, waarbij pijn vastzittend aan de ademhaling klassiek is.
Is dit normaal?
Donderdag 4 verstandskiezen laten trekken; maar de pijn & zichtbaarheid zit aan de kant waar ze degene eruit hebben gehaald die nog onder het tandvlees zat, was veel boor&trek werk🥲
Ik heb de hap gebeld, maar ze gaven aan het geen alarmbel te vinden. Koorts was vannacht al minder en andere symptonen (verkoudheid) worden ook minder, alleen deze pijn niet. Maar huisarts zei dat mn lichaam wss in de war is en dat ik het even moet aankijken en paracetemol moet nemen. Maar thanks, door jou heb ik wel even de hap gebeld en ben ik wat meer gerustgesteld!
Een vriendin van mij had dit ook en bij haar ging het vanzelf weer over. Mocht je je alsnog zorgen maken kun je altijd nog een keer bellen.
Ik vind dit niet gek. Goed koelen met icepacks kan helpen. Het kan ook nog best blauw worden.
Als het heel rood en warm wordt en alleen maar meer pijn gaat doen ipv minder zou het ontstoken kunnen raken, dan moet je contact opnemen.
Ik had corona, mocht sinds 11-03 naar buiten. Maar sinds corona heb ik last van mijn (boven)benen, voelen pijnlijk, vermoeid en verkampt. Nu sinds vanochtend zag ik opeens uitslag op mijn linkerbovenbeen. Is dit onschuldig of kan ik beter even naar de huisarts bellen maandag?
Ik heb ook wel eens dit soort uitslag op m’n benen en bij mij trekt het vanzelf weg. Maar misschien even dit weekend in de gaten houden of het niet veel erger wordt of heel erg gaat jeuken etc?
Heb je daar toevallig gekrabd?
Zo ziet mijn huid er uit als ik krab over een stuk kwetsbare huid.
Ik had dit ook bij mijn kies die helemaal gekanteld en in het tandvlees lag en waar flink aan was gesjord en geboord. Echt een tennisbal op mijn wang. Na een dag of 3-4 begon het langzaam te slinken. Sterkte!
Is dit een goed of een slecht idee. Serious answers only. Ik heb een paar van die skin tags en ik heb geen zin om ermee naar de dokter te gaan. Van de week viel er een bijna vanzelf af en ik ben nog niet dood dus dan kan dit apparaatje toch ook wel?