Ja sorry kreeg het lastig zelf op de foto. Dat ga ik proberen, wie weet helpt het.
Nee daar heb ik geen last van (tussen de vingers). sowieso geen plekjes op m’n handen.
Ja sorry kreeg het lastig zelf op de foto. Dat ga ik proberen, wie weet helpt het.
Nee daar heb ik geen last van (tussen de vingers). sowieso geen plekjes op m’n handen.
Iemand hier met ook een lage bloeddruk? Ik heb dus een lage bloeddruk en hier best last van. Zo ben ik bij inspanning heel snel duizelig en misselijk. En bij warmte val ik snel flauw. Ben verder nooit bij de dokter geweest hiervoor, maar heb het idee dat de dokter hier ook niet veel mee kan ?
Ik heb het idee dat als ik me in bed omdraai ik ineens mn hart voel kloppen in mijn borst. Het is niet hetzelfde als na het rennen, n het klopt ook niet sneller. Maar ik voel het dan rommelen. Iemand die dit ook wel eens heeft? Heb overigens veel stress, en ervaar dit alleen in bed haha.
Kan dat niet gewoon kraakbeen zijn ofzo dat schuurt ofzo??
Ik heb wel eens gehad dat ik in bed lag en me heeeeel bewust was van mn hartslag. Ik voelde m toen zo goed kloppen dat ik helemaal gek werd. En heb soms ook ineens een soort overslag. Ben er wel eens mee naar de huisarts geweest en die vermoedde dat het door stress kwam. Heb nu minder stress dan toen en heb ook minder last ervan, dus zou wel door stress kunnen komen denk ik!
Maar als je het niet vertrouwt en het blijft dan zou ik er gewoon een keer mee naar de huisarts gaan.
Het is moeilijk te zien maar het lijkt zo toch wel ook op processierups of iets anders van insecten. Processierups klinkt wel logischer dan mijn eerste gedachte bed bugs
Hoe vervelend ook, meestal is een te lage bloeddruk wel onschuldig (als in: het is niet schadelijk voor je lichaam, zoals bijvoorbeeld een langdurig hoge bloeddruk op termijn wel kan zijn). Maar, als je regelmatig flauw valt en dan bijv. op je hoofd valt dan wordt het natuurlijk wel schadelijk. Dus dan is een bezoekje aan de huisarts op zich geen slecht idee. Al zat die in eerste instantie ook inzetten op niet-medicamenteuze adviezen.
Herken je klachten wel, ik heb zelf best veel last van orthostatische hypotensie (dus dat de bloeddruk teveel daalt bij opstaan, maar ik merk het ook bij sommige andere bewegingen en bij teveel inspanning en warmte) als bijwerking van medicatie.
Ik probeer op te letten genoeg te drinken, niet te zuinig te zijn met zout, langzamer op te staan, rustig trap te lopen, etc. Voel me dan ook echt een oud wijf haha. En als ik heel duizelig ben spieren actief aanspannen (vooral billen samenknijpen en benen kruisen en zo aanspannen, maar bijv ook vuisten maken enzo). En als t echt niet gaat ergens op leunen of als mogelijk even zitten. Dan trekt het meestal wel weer weg.
Ik heb trouwens ook een vrij lage bloeddruk maar meestal niet echt last van. Heb wel eens dat ik bijna van mn stokje ben gegaan in een warme bus of onder de douche wel eens gehad dat ik even moest gaan zitten, maar tegenwoordig niet echt meer last van.
Met hardlopen heb ik nooit ergens last van gehad, maar ik heb nu al een paar keer gehad dat tijdens een wandeling mn hartslag ineens naar beneden keldert en dan rond de 50 blijft hangen terwijl ik gewoon doorwandel. Zou dat iets met die lage bloeddruk te maken kunnen hebben?
Ik ben deze cyclus maar 1 dag ongesteld? Moet ik mij zorgen maken of gewoon van genieten hahah.
Ik heb in tijden van veel stress (en die heb ik helaas weer te veel haha) ook dat ik mijn hart heeeeeel duidelijk voel en dat die hard klopt. Je ziet die op hele stressvolle zware dagen dan ook op en neer bewegen (daar ben ik uit angst vorig jaar nog naar de dokter geweest haha :P, maar die zei dat dat aan mijn lichaamsbouw ligt)
Heel vervelend, maar als je aangeeft dat je indd stress hebt is de kans erg groot dat het daardoor komt, die hartkloppingen. Dat heeft mijn huisarts mij iig meerdere malen gezegd.
Ik vind dat echt een van de naarste effecten van stress.
Als ik last heb van mijn lage bloeddruk smeer ik ook altijd lekker veel appelstroop op mijn boterham, ijzer is goed toch?
Hm is wel een beetje vreemd. Echt maar 1 dag bloedverlies? Zou voor de zekerheid testen eigenlijk
Al getest. Niet zwanger.
Weet niet of het hier moet of in het wat heb jij je altijd al afgevraagd topic:
Maar; als je hart aan het verkeerde kant van het lichaam zit en je moet op straat plots gereanimeerd worden… heeft reanimatie dan als nog zin? En wanneer medische arriveren checken hun dit dan wel?
Bij borstcompressies maakt het niets uit, bij defibrilleren met een aed zou het mogelijk net iets minder optimaal kunnen zijn, maar als je maar grofweg aan 2 kanten van het hart heen zit komt dat aardig goed, je kunt de plakkers bij brandwonden bijvoorbeeld ook ergens anders aan de voorkant plakken, of aan de voor- en achterkant van de borstkas als dat nodig is.
Ja dat kan hoor, zwemmerseczeem
Tube daktarin kopen bij de kruidvat en je bent er zo vanaf
Ik krijg binnenkort hulp voor mijn hypochondrie, maar zit toch even met een vraag. Ik heb jeuk over mijn hele lichaam, af en toe wat rode plekken maar verder niets te zien. Nu denk ik natuurlijk weer dat ik hodgkin heb Heb al bloed laten prikken en mijn leukocyten waarden/bezinking waren helemaal goed, dus geen reden tot paniek. Mijn nek voelt niet dik, alleen heb ik als ik heel heel heel goed voel diep onder mijn kaak een verspringend bultje. Hoe weet ik wanneer het een lymfeklier is?
Pb gestuurd!
Hee hier heb ik sinds een paar dagen ook last van na het douchen, maar alleen aan een hand.
Niet echt een medische vraag maar over de huisarts: ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb en ik wil dus graag laten testen. Zou ik gewoon rechtstreeks met een potje plas daarheen kunnen of moet ik eerst melden dat ik plas kom brengen?
Ik moet namelijk gewoon om precies 5 over 8 werken, als ik eerst bel en dan het potje langsbreng ga ik het morgen niet redden maar ik wil het wel zsm weten.