Ik heb ooit geleerd om tijdens een paniekaanval hardop voor te lezen. Ik heb altijd een pluk van de petteflat liggen om te pakken wanneer nodig. Door hardop voor te lezen veranderd je ademhaling, waardoor de paniek zakt. Bij mij werkt het echt heel erg goed. Misschien kan je het proberen?
Yes die ken ik of zingen. Maar ik raak soms zo in paniek dat ik gek lijk te worden en er niet eens over na denk. Maar lief dankjewel
Ja dat is het erge aan paniekaanvallen. Bang gek te worden en de controle te verliezen.
Maar nu ben je eraan herinnert en kan je even een boek pakken misschien? En anders proberen te bedenken dat het ook altijd weer overgaat. Hoe erg het nu ook is, het trekt vanzelf weer weg.
Lief van je. Ik weet dat het altijd overgaat maar op zo moment… ik denk altijd… dit keer is het anders het einde is nabij of ik word gek… het stopt niet
Ik lach er altijd erna maar om. Maar wat een hel is het. Dat niet weten hoe en wanneer het stopt.
Ja ik snap je. Het is ook altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Al helemaal vanaf de zijlijn.
Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen?
Yes paniek was weg getrokken en kunnen slapen. Thanks lief.
Ik heb al tussenstukjes gemaakt door de podoloog geprobeerd, maar hielp niet. Die gekke constructies voor de nacht helpen ook niet. Ik kan pas geopereerd worden als m’n tenen minder flexibel zijn. Maar heb je er überhaupt last van? Ik nu niet.
Ik moest net hoesten een beetje en toen kwam er overgeefsel mee, ik was helemaal niet misselijk ofzo, kan dat door de warmte komen? Raar
Volgens mij merk je dat vrij snel als je rechtstreeks in een bloedvat injecteert.
Wauw ik krijg in Duitsland een mirenaspiraal en het kost hier 350€… dat is super veel! Zoveel kost het in Nederland niet toch? Ik moest ook een chlamydiatest, tetanusvaccinatie en heb extra medicijnen gekregen om m’n baarmoedermond te verweken zodat het minder pijnlijk is. Ze doen hier altijd zooooveel, is volgens mij in NL niet gebruikelijk toch?
Bij mij werd ie dr gewoon ingebeukt. Was dan ook maar de helft vd prijs
Hahaha actiekorting!! Ik vind het zo vreselijk, maar ja dan ben je wel weer 5 jaar van alles af
Vergeten is mij ook wel eens overkomen. Als je in een bloedvat zou prikken dan reageert je lichaam daar direct op. Medicatie (tot uitzonderingen maar dan is het intraveneus) hoort niet in de bloedvaten.
Ik vind het gekker dat ze opnieuw is gaan prikken.
Nee volgens mij 150 ofzo. Ik moest trouwens wel ook een chlamydia test van mn huisarts, maar ken ook weer anderen die dat niet hoefden. Weet niet meer wat dat me gekost heeft
Kan ook een flinke puist worden. Zeker nu met zweet en zonnebrand etc.
Klopt het nou dat als je op straat valt en een wond hebt dat je dan een tetanusprik moet? Of is het niet zo erg? Word niet zoveel wijzer van google
Als er straatvuil in de wond kan zitten dan eigenlijk wel
Oke, dus dan zou het niet raar zijn als ik daarvoor zou bellen dus. Goed om te weten! Thanks
Hmm ik heb de laatste tijd pijnscheuten in mijn kruis zeg maar, iemand een idee wat dit kan zijn? Heb verder geen pijn met plassen ofzo.