Ja ik zou niet weten waarom niet. Enige is wel dat je misschien onder controle moet bij een academisch ziekenhuis waar ze er ervaring mee hebben? Maar die controles zijn niet zo heel vaak. Bij mij 4 keer per jaar.
Het zit laag! Ik denk net onder de navel. Ik vond het een beetje op ongesteldheidskrampen lijken als het heel pijnlijk is.
Dat is niet zo erg, als het werkt!
Bij ciclosporine moest ik elke twee weken naar UMC Amsterdam rijden om bloed te prikken voor controle. 10 min. was ik weer buiten. En nee, dat mocht niet bij een lokale prikpost haha. (Woon in de kop van noord-Holland)
Maar er gaan het allemaal meemaken!
En ook nu eerst revalideren. “Yes, there is more shit happening in my life”
Als je wil spuien staat mn dm altijd open! Sterkte met alles!
Lief! Dank je wel.
Kan het iets gynaecologisch zijn?
Niet dat ik weet! Ik heb het iig tot nu toe alleen als ik niet ongesteld ben. Maar ik ga maar weer eens de ha bellen als het niet vanzelf weggaat.
Ja zou het zeker laten uitsluiten.
Ik slik nu ongeveer 3 jaar 50mg sertraline (antidepressivum) op een dag tegen angst en depressieve klachten. Ik heb echter sinds kort voor het eerst een relatie en we zijn verder aan het gaan. Nu merk ik dat mijn libido niet zo is als dat ik graag zou willen en ik heb gelezen dat dat een bijwerking kan zijn. Ik vroeg me af of het een slecht idee is om af te bouwen puur om deze reden. En misschien heeft iemand ervaring met een soortgelijke situatie?
Is geen vreemde reden om te proberen af te bouwen en het zou ook zeker ook zo kunnen zijn dat je depressie na 3 jaar in remissie is en je ook zonder kan.
Máár: het zou ook zomaar kunnen zijn dat je er wel last van hebt als je afbouwt en dat je klachten in eerste instantie erger worden bijvoorbeeld. Dus hou daar wel rekening mee.
Ik zou dat eerst bespreken met je dokter.
Mijn man heeft vorige week een echo daarvan gehad ivm wat klachten. Er is uitvoerig gekeken. Dus flinke dos gel erop en rustig liggen. Gelukkig was het allemaal goed. Het is even wachten en afhankelijk van wat ze aantreffen vervolg onderzoek. Dat kan bv aanprikken zijn of een andere scan.
Ik stuur je even een pb.
Vraagje over een klein dingetje:
Ik loop al weken te klooien met een randje van mijn teennagel dat ontstoken is geweest. Inmiddels is de ontsteking weg en het doet ook geen pijn meer. Maar het geneest niet? Telkens gaat het weer open als ik even schoenen aan heb gehad, heb gedouched of random door het huis loop op blote voeten. Super irritant. Kan ik er beter gewoon 24/7 een pleister op laten tot het is genezen? Want ik heb het idee dat iedere keer het uit laten drogen waardoor het weer open kan gaan ook niet goed is. Wat zouden jullie doen?
Ik heb sinds eergister last van mijn oogspieren. Mijn oogbol zelf heb ik geen last van, ik voel mijn spieren gewoon steeds zeuren en het is extra gevoelig als ik mijn ogen beweeg. Ik heb verder geen hoofdpijn ofzo. Iemand die dit herkent?
Heeft iemand ervaring met een operatie bij blindedarmontsteking? Ik ben gister geopereerd en vraag me af hoe lang ik pijn ga hebben… ben trouwens dmv een kijkoperatie geopereerd en heb volgens mij het meeste last van de interne hechtingen? Voel ik helemaal pijnlijk trekken als ik wil zitten/staan/wc etc. Klappertand gewoon van de pijn telkens, echt heel naar. Is dat normaal?
Ik ben ook ooit geopereerd aan mijn blinde darm, maar is al wel een poos geleden. Hechtingen kunnen vaak ‘erg trekken’, dat is volgens mij wel normaal. Ik herken dat ook van mijn keizersnede. Je bent natuurlijk gister ook nog maar geopereerd dus dat heeft tijd nodig voordat dat wegtrekt. Beterschap!
Ja ik herken dat wel en je moet echt rustig aan doen. Zo lang je geen koorts hebt zal het gewoon geïrriteerd zijn van de operatie en de ontsteking. Heel rot maar je zal je snel beter gaan voelen na een paar dagen. Edit: ik liep de eerste dag / twee dagen ook krom trouwens want helemaal rekken deed zeer. Is helemaal weg getrokken.
Zouden ook de doorgesneden buikspieren kunnen zijn.
Ik heb een andere kijkoperatie gehad op iets andere plek in de buik de gaatjes. Maar merkte dat met gaan zitten en gaan staan dat mijn buikspieren waren doorgesneden.
Sterkte met het herstel. En doe rustig aan, niet te snel vanalles willen.
Nee heb idd geen koorts ofzo, überhaupt geen koorts gehad ook. Staan en zitten doet idd zooo veel pijn, loop echt krom te puffen en klappertanden als een oud vrouwtje. Maar fijn om te lezen dat dat dus wel goed komt. Weet je toevallig nog hoe dat ging met naar de wc gaan? Ik heb tot nu toe alleen geplast, maar vrees het moment van een grote boodschap doen nu al. Kan me niet voorstellen hoe ik een soort druk moet gaan zetten met deze pijn?