Ik vraag het even hier omdat, door de corona-maatregelen, mijn behandeling nu al twee keer stopgezet is.
Vorig jaar ben ik hard van de trap gevallen. Waarschijnlijk is er toen een botje gebroken of een spier gescheurd, maar de dokter vond het toen niet nodig om een foto te nemen. Nu, een jaar later, heb ik nog steeds last. Mijn nieuwe dokter zegt dat ik waarschijnlijk al die tijd mijn spieren ‘anders’ ben beginnen gebruiken door die val, waardoor mijn bekken nu geblokkeerd zit.
De behandeling is drie sessies bij een osteopaat die alles los maakt. Ik heb nu al twee keer een eerste behandeling gehad, maar door de lockdown is die nu al twee keer na de eerste sessie stopgezet. Ik moet wel zeggen dat ik me telkens na zo’n sessie véél beter voelde dus dat geeft hoop 
Het probleem dat ik nu heb, is dat mijn bekken en de zone er rond continu enorm koud aanvoelt, vooral sinds die behandeling. Hoe dik ik me ook aankleed. De osteopaat had me de vorige keer al als tip gegeven om het goed warm te houden, dus ik behelp me nu continu met een druivenpittenkussen maar dat voelt als symptoombestrijding en niet echt de oorzaak aanpakkend. Zodra ik dat kussen weghaal, krijg ik het weer ijskoud op die plaats. Bovendien warmt dan enkel de plaats waar ik het kussen tegen leg op, maar de centimeter huid naast het kussen blijft dan wel nog steeds ijskoud. Door die koude heb ik ook meer pijn.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en wat ik hiertegen kan doen?
Dit plaatje geeft de plaats waar ik koud heb en pijn heb goed weer trouwens: