Ik heb even geen tijd om nu te kijken maar heb t ff opgeschreven en ga later vanavond ff lezen voor je! Dus je kunt het weghalen. zal ik je erover pm’en?
Wat heftig!
Alles goed met je baby?
Ik zou het denk ik wel melden. Dan kunnen zij beoordelen of het terecht is.
Ik heb om 12:30 twee ibuprofen genomen en om 13:15 overgegeven, zit daar genoeg tijd tussen dat het al wel is opgenomen en werkt? Of moet ik ze opnieuw nemen
Capsules en bruis zijn zeker al opgenomen, van een gewone tablet zou je een beetje minder kunnen binnenhebben nu, maar ik zou er niet direct 1 extra nemen, het grootste deel heb je waarschijnlijk wel opgenomen.
Kan je ook alleen t topje van je teen kneuzen/breken? Denk eerder kneuzen. En heeft zon buddytape dan zin? Het zijn de middelste en die naast de grote teen.
En is dat echt noodzakelijk of alleen als de pijn niet te doen is? Durf niet zo van mn eigen pijngrens uit te gaan want heb wel eens 2 dagen doorgelopen met gebroken middenvoetsbeentje. En toen ik jong was zelfs naar huis gestuurd bij de dokter met een gebroken bovenarm😂.
Maar weet dat t vaak alleen getaped wordt bij kleine tenen. Hamvraag: duurt het herstel langer zonder tape?
Vaxigrip word een beetje melkachtig als je het hebt gezwenkt! Die andere blijft gewoon doorzichtig.
Zal wel goed zitten dan, thanks!
Edit: beetje laat, hij was in concepten blijven hangen
Ik heb mijn kleine teen gebroken maar hoefde niet te tapen, alleen als ik dat zelf prettig vond zitten. Maakt voor het herstel niet uit.
Ik werd rond 5 uur ineens wakker met draaiende ogen, alsof alles om me heen draaide en ontzettend misselijk. Zo’n naar gevoel. Alleen als ik op mijn zij lag (beide kanten had ik er last van). Na een uurtje kon ik wel weer op mijn linkerzij liggen en inmiddels is het helemaal weg. Zo maf! Ik was toevallig van de week nog naar de huisarts geweest omdat ik een paar weken last had van een gevoelig gezicht aan de linkerhelft en pijnlijk rechterbovenbeen. Ze dacht aan zenuwpijn dus niks om zorgen over te maken. Maar door dit ga ik twijfelen. En fin, nu alleen nog maar hoofdpijn…
Ik zou inderdaad even je huisarts bellen. Ook omdat je het over medicatie e.d. hebt.
Sterkte.
Nee, dat hebben ze niet gedaan! Ik moet wel bloed laten prikken binnenkort.
Weet niet zeker of dit in dit topic thuis hoort, maar kun je altijd (als je verzekeraar dit dekt) naar een ander ziekenhuis? Na gestopt te zijn met de pil ivm kinderwens kwam mijn menstruatie niet op gang en heeft de huisarts mij doorverwezen naar het ziekenhuis. Na een wachttijd van 2 maanden de echo gehad vorige week en de niet verrassende diagnose PCOS gekregen. Voor het vervolg bij de gynaecoloog begint de wachttijd van 2 maanden echter weer opnieuw, dus wil ik eigenlijk kijken naar een ander ziekenhuis. Hoe gaat dat in z’n werk?
Weet niet precies hoe het qua vergoedingen zit, maar een huisarts kan via Zorgdomein inzien wat de verwachtte wachttijd is. Dat is bij mij de laatste tijd vrij nauwkeurig geweest, al ben ik maar naar 2 plekken verwezen. Over vergoedingen weet de verzekeraar het meest, die zou ik bellen.
Je kunt ook altijd je zorgverzekeraar vragen om wachttijdbemiddeling, daar heb je recht op en die gaan dan zoeken naar een plek met kortere wachttijd. En die weet ook meteen welk ziekenhuis wel en niet onder je dekking valt, dus is wellicht het handigst.
Ik ga inderdaad maar achter de wachtlijstbemiddeling aan! Dan zit ik meteen goed met de verzekering ook. En anders gewoon even geduld hebben :).
Misschien BPPD?
Lijkt heel erg op wat ik een paar weken geleden had. Ik had het alleen wel bij plat liggen, maar alles draaide om me heen en werd heel misselijk, was geen gewone duizeligheid van een beetje licht in je hoofd, maar de hele kamer draaide. Ik werd er mee wakker, heel naar. Ik kreeg na een testje de diagnose bppd, was onschuldig. Het is na een bezoek aan de fysio die wat oefeningen deed weer over gegaan!
Ik denk dat het zoiets was! Na die nacht/ochtend geen last meer van gehad maar misschien is de fysio alsnog een goed idee. Fijn dat je er vanaf bent! Wat voor testje kreeg jij?
Heel simpel iets eigenlijk (vond ik, haha) ik lag op zo’n onderzoekstafel en werd heel snel op m’n zij gelegd, toen kwam die duizeligheid meteen weer opzetten
Weet iemand wat er helpt bij galbulten? Ik word helemaal gek van de jeuk