Ik heb dit ook gehad! Ik had ook enorm veel vocht in mijn enkels enzo, heeeel raar, echt dikke bulten. Ik liep toen ook bij de fysio voor een klacht aan mijn been en die zei toen, ga toch maar naar de huisarts. Gedaan, moest meteen een scan maken i.v.m. trombose (disclaimer i.v.m. je hyperchondrie: mijn huisarts dacht dit omdat dat been dikker was, maar dat been is ALTIJD dikker omdat die meer gespierd is maar dat wilde hij niet geloven. Bleek dus wel waar Dus laat dit je niet bangmaken, ik bedoel meer dat het een hele kleine mogelijkheid is, maar laat het wellicht toch checken) maar uiteindelijk was dat het niet en toen zei de dokter ‘nou dan weet ik het ook niet vraag maar aan je fysio joe heee!’ en is het uiteindelijk vanzelf over gegaan. Goed verhaal
Denk ook niet dat het met de fysio te maken had want dat begon daarvoor al… maar ik zou gewoon voor de zekerheid gaan. Je kunt ook altijd even bellen en overleggen met de assistente van de huisarts? Ik denk dat het geen kwaad kan om het even te checken.