Gelukkig!!! Kan ik me heel heel goed voorstellen.
Je kan wat bloedverlies ervaren na de MAP zie ik op Google. Helpt vaak om wat breder te googelen dan alleen waar je bang voor bent!
Zolang je breed zoekt en je bronnen factcheckt kan het denk ik niet veel kwaad. Thuisarts.nl is altijd een betrouwbare bron en bij twijfel bel je je huisarts. Besef dat mensen op het forum ook maar lukraak wat kunnen zeggen he
Haha ja snap ik maar wel goed om in je achterhoofd te houden. Geen probleem verder, graag gedaan en komt vast goed
Ik heb sinds vanmiddag steken in mān oorschelp, kan dat kwaad? Ben niet verkouden oid, althans nog niet
Klinkt niet mega levensbedreigend maar goed, ik ben geen dokter
Oh. Dat is spijtig. Nee hoor, geloof ook niet dat het iets heftigs is, heb het alleen nog nooit gehad, vandaar de vraag.
Ben je buiten geweest? Soms heb ik het als ik een stuk heb gefietst en het koud is of er een koude wind staat
Is er een fysio oid in de zaal? Gister is mn rug/nek losgemaakt/gemasseerd. En dat deed wel pijn en ze zei wel zeg t als t pijn doet maar voor mn gevoel hoort dat er gewoon bij.
Maar hoe kan t dat t dan de dag er na nog steeds zoān pijn doet? Zelfs gewoon aanraken? Welke logica of lichamelijk iets zit daar achter.
Ik lees dit nu pas, en weet niet of je er nu nog wat aan hebt, maar misschien is het voor de volgende keer anders een tip! Ik zweer hier echt bij en heb dit al op het irritante af waarschijnlijk gedeeld haha, maar je moet molkosan kopen en een klein verfkwastje. En dan moet je dat kwastje in de molkosan dippen en je amandelen ermee aanstippen, of andere delen van je keel die zeer doen. Als je geen kwastje hebt kan het ook met een wattenstaafje maar een kwastje is effectiever! Dit moet je dan ongeveer drie keer per dag doen, en vaak is de pijn dan binnen twee/drie dagen weg
Best logisch toch? Ze masseren/behandelen een spier en daarmee ook de huid op die plek. Dus dat wordt gewoon wat beurs, net als wanneer je je een keer stoot . Ik heb soms zelfs blauwe plek nadat fysio spieren los heeft gemaakt.
Als ik los word gemasseerd bij de fysio dan doet de behandeling in t begin wel āpijnā en ik heb er vaak zoān 2 dagen napijn van. Krijg ook altijd het advies om pijnstillers te slikken etc. Ze triggeren je spier dus het is logisch dat dat zeer doet.z
Nee niet eens. Heb t nog steeds. Voelt wel raar.
Is het niet gewoon een abcesje? Ik heb dit ook weleens gehad maar dan nadat ik mijn tepelpiercing dicht liet groeien.
Dankjewel!! Ik heb echt vaak heftige keelontsteking dus heb er zeker wat aan
Gisteravond voelde ik opeens een knobbeltje onder mijn oksel. Een beetje langwerpig, en doet geen pijn. Als je het googlet dan staat er dat het meestal onschuldig is en een opgezette lymfeklier o.i.d., maar je vindt natuurlijk ook meteen ernstiger dingen als borstkanker. Net meteen de huisarts gebeld en die zegt nog even aan te kijken en volgende week langs te komen, het gaat namelijk vaak vanzelf weer weg. Verder ben ik zwanger en kan het met hormonen te maken hebben en ben ik ook verkouden dus daardoor kan het ook opgezet zijn (al is dat volgens Google dan vaker het geval in de hals?).
Kon ook niet deze week terecht helaas, en baal wel een beetje want ga een weekendje weg voor het eerst in tijden en weet nu al dat ik me zorgen blijf maken. Iemand wel eens een knobbeltje/bult in haar oksel gehad?
Als ik jou was zou ik nogmaals bellen, je zorgen uiten en vragen of er toch niet ergens een plek is om deze zorgen uit te kunnen sluiten. Eerder verdwijnen deze zorgen anders toch niet.
Ja ik heb dit wel eens gehad, bij mij was het een opgezette/ontstoken talgklier. Het ging ook niet weg en werd na een tijdje groter (nu wordt het ff onsmakelijk) uiteindelijk heb ik er een naald in geprikt en toen kwam er een hoop rotzooi uit en toen was het weg. Heeft het toevallig een zwart puntje in het midden?
Misschien kun je een foto sturen naar de huisarts zodat ze alvast misschien je kunnen geruststellen (en dat je dan alsnog even op bezoek gaat)?
Ik zou nog even aandringen bij de huisarts. Meestal laten ze je wel sneller komen voor zoiets. Ik had laatst een knobbeltje in mān borst en kon de volgende dag langskomen en toen gaf de arts aan dat ze knobbeltjes altijd doorstuurt⦠dus anders zit je daar dan misschien ook nog mee, al is een oksel anders dan een borst.
Ik heb het wel eens door irritatie, dat bijvoorbeeld een shirt beetje heeft zitten knellen en dat er een pijnlijk bultje/knobbeltje ontstaat. Maar zoals hierboven ook al gezegd, bij zorgen toch nog een keer bellen.