Dat kunnen wij moeilijk zeggen mijn fysio zegt wel vaak dat het na het slapen over moet zijn als het napijn is maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.
Haha nee snap ik! Maar het is meer dat ik zelf dus nooit naar de fysio ga en helemaal niet weet of dit er gewoon bij kan horen⊠hoop dan dat het idd na een nachtje slapen morgen beter is!
Misschien helpt om je de arm van de kant die zeer doet op je rug te leggen en dan je hoofd in tegengestelde richting kijken?
Voorbeeld
Dit is heel goed mogelijk. Ook meer pijn na behandeling. Paracetamol pakken als je het nodig vindt hoor. Beterschap!
Die pijn herken ik wel van na een fysio behandeling. Kan er soms echt een beetje duizelig en misselijk van worden. Gaat gelukkig altijd snel weer over en is volgens mij best normaal
@anon81378386 @anon42887991 ahh thanks voor de tips! Ben gerustgesteld haha. Net paracetamol genomen en ga nu even die oefeningen doen die getipt werden! Zo op tijd slapen en morgen hopelijk minder last
Klinkt als allergie/ hooikoorts. Misschien gaat het over met een ceterizine pilletje. (Kun je gewoon bij kruidvat of zelfs de Lidl halen.)
Tapen ze ook niet meer?
Nee hier wordt niks mee gedaan. Tapen kan je zelf doen, instructies kan je op YouTube vinden.
Ik vind het wel knap om iets een beetje te breken
Hou er wel rekening mee dat je dit echt nog wel een tijdje voelt en een tijdje kan wel een paar maanden zijn als hij echt gebroken is
Ik heb sinds kort een nieuw moedervlekje ontdekt, hij zit bij mân oog. Is het ânormaalâ om moedervlekken erbij te krijgen? EĂ©n bij mân wenkbrauw lijkt ook groter te worden en één op mân hand heeft een donkere kern. Ik denk dat ik maar langs de huisarts ga om het te laten checkenâŠ
Hier een foto van de moedervlek op mân hand:
Als je twijfelt over een moedervlek altijd langs de huisarts gaan! Beter een keer te vaak dan te weinig. Ik ben toevallig vorige week naar de huisarts geweest met een groeiende moedervlek die er sowieso pas een paar jaar zit. Hij gaf toen aan dat er nog gewoon nieuwe kunnen ontstaan en dat alleen groeien ook geen probleem is (en dus geen andere verdachte dingen). Hij heeft er voor de zekerheid alsnog een foto van gemaakt en dan moet ik over drie maanden terugkomen.
Thanks! Ik heb er nooit zo bij stilgestaan, maar vandaag viel het me opeens op dat die bij mân wenkbrauw iets is gegroeid. Toen ben ik mân andere moedervlekjes gaan bekijken en ben ik ergens lichtelijk bezorgd. Ik ga morgen de huisarts bellen en hopelijk kan ik binnenkort terecht.
Voor het herkennen van een eventueel melanoom kun je de ABCDE-methode gebruiken (zie bijvoorbeeld Melanoom herkennen - ABCDE regel - Huidarts.com). De E daarin staat voor evolutie (dus verandering in aspect, grootte of kleur), dus ze even laten checken bij je huisarts is altijd verstandig, zeker als je je zorgen maakt!
Ja bij mij misschien ook wel. Ik kon twee weken lang niet goed lopen, toen nog een paar weken gestrompeld en het heeft nog lang nagezeurd
Oooh ik heb zo inspanningspijn in mijn nek/schouders en hoofd en dat duurt nu al een week.
Paracetamol werkt niet. En nu naproxen erbij genomen. Maar niks werkt.
Kan ik nog wat anders innemen? Nee hĂš?
Wat vervelend zeg.
Bij mij helpt tijgerbalsem altijd wel verlichtend en (laten) masseren.
Ik heb een massagekussen van bol.com en vind dat ook heel fijn! Maakt het allemaal wat losser. Mijne is niet meer te koop maar ik he zoiets: Lifeproducts Elektrisch Shiatsu Massagekussen | Massageapparaat met Warmtefunctie | bol.com