Je kunt psylliumvezels ook in capsules krijgen, dan hoef je alleen pil door te slikken. Vind ik zelf de fijnste vorm.
Ah wat naar! Er zijn ook speciale hoofdpijnfysiotherapeuten. Ik vind de behandelingen daar wel anders dan bij een niet-hoofdpijnfysio. Misschien heb je daar nog iets aan.
Het trok wonder boven wonder vandaag weg. Maar net gejankt dus hoop dat het morgen ook weg blijft
Ik heb denk ik al een maand een stel rode stipjes op mn arm. Soms zijn ze bijna weg, vandaag opeens weer zeer aanwezig. Als je googled ga je uiteraard dood. Ik wil niet zomaar naar de dokter omdat ik verder geen klachten heb. Denk alles bij elkaar max 2cm is maar t zijn dus kleine stipjes. Iemand enig idee?
Heb je ook jeuk?
Heb je iets dat daar langsschuurt, of tegenaan zit?
Niet dat ik me kan bedenken. Het zit ook echt in mn huid dus niet er op ofzo. Echt een soort mini bloeduitstortinkje. Maar omdat t ook vaak minder is dacht ik t zal wel. Maar de hypochonder in me vind t toch een beetje eng.
Draag je misschien het hengsel van een zware tas steeds op die plek? Daar krijg ik ook van die stipjes van.
Ja zo is t denk ik begonnen. Tenminste dat dacht ik. Maar sindsdien wisselt t en heb ik de afgelopen dagen niet gedaan. Als ik ooit bij de dokter ben maar even navragen.
Ik heb dit ook vaak. Vooral in mijn hals, soms arm. Vaak op plekken waar de huid wat dunner is. Ook als ik bv hengsel van een boodschappentas op mijn blote arm ofzo draag krijg ik het.
Ik zit met mijn bloedplaatjes aan de lage kant ( heb ik verder geen last van), dus ik ga er vanuit dat het daardoor komt. Vaak krijg ik het ook als ik wat minder fit/moe ben. Petechien noemde de huisarts het. Het is bij mij dus niks ergs of iets van betekenis, maar je kunt voor altijd even de huisarts bellen als je er last van blijft houden.
Hoevaak/ hoe snel achter elkaar mag je zo n canestan gyno capsule bij schimmel infectie gebruiken?
geen idee maar als het niet geholpen heeft zou ik de crème proberen of de huisarts bellen
Het heeft juist wel geholpen maar het lijkt al weer terug te zijn
Het beste is om inwendig én uitwendig te behandelen, dus capsules en crème. Dat zal wss ook de reden zijn dat het alweer terug is
Ohhh dat wist ik niet, thnx!
Ik heb zeer regelmatig, echt eens in de twee maanden, een (opkomend) ontstoken oog. Ik volg alle adviezen van thuisarts en dan gaat het vrij snel weer weg, maar dan is het al snel weer raak.
Omdat de huisarts pas altijd plek heeft voor een afspraak na een paar dagen (wanneer mn oog weer normaal is), en mijn ontstoken oog vaak opkomt op/net voor vakantie, heb ik die nog niet met een ontstoken oog gezien. Via een econsult konden ze niets doen, fotos krijg ik niet scherp, dus dat schiet allemaal even niet op.
Heeft een van jullie nog tips wat betreft voorkomen? Het is altijd op mn wimperlijn maar wel andere plekken/een ander oog.
Ik vervang iedere keer mn mascara en lenzen erna (en natuurlijk draag ik dat niet als ik last heb van mn oog), maar ik begrijp niet waarom het zo frequent terug komt. En dus ook niet hoe ik het kan voorkomen.
Tldr: help alweer een ontstoken oog
Ik kreeg heel vaak een ontstoken oog door het wimperserum dat ik gebruikte. Kun je het herleiden naar zoiets? Of misschien make up remover waar je niet goed tegen kan oid?
O goeie, daar kan ik ook nog een ander merk oid van proberen! Ik kan inderdaad maar niet vinden wat de oorzaak is tot nu toe.
Haha iemand likete dit net en ik vind mezelf zielig dat dit oor nog steeds verstopt zit en doof is. Ondertussen bij de HA geweest die wel verbetering zag (al voel ikzelf achteruitgang). Ik gebruik nu al anderhwlve week Mometason neusspray en het doet niks. 30 mei weer terug. Ik word echt niet goed.