Oh nee, het is absoluut niet dat ze zich er druk over maakt hoor. We waren gewoon nieuwsgierig. Maar als ik je goed begrijp kan dat inderdaad door de narcose komen.
Wooow. Ja bedankt.
Weet iemand of je ook hooikoorts kan hebben als je alleen een kriebelhoest met slijm hebt? Ik dacht dat ik een simpele verkoudheid had maar ik hoest al 4 weken. Hier moet ik ook vaak bij kokhalzen, het is vooral snachts super erg. Min hele lijf doet ondertussen pijn van het hoesten. Ik las online dat kriebelhoest wel hooikoorts kan zijn, maar moet je dan niet ook andere klachten hebben?
Ik kan hier niet echt op antwoorden maar een âgewoneâ hoest kan ook echt wel lang aanhouden.
Heosten kan ook vaak zijn door âpostnasal dripâ, simpel gezegd dat er snot in je keel loopt en daar irriteert. En meer snot past wel vaak bij hooikoorts. Dus kortgezegd, ja, kan zeker. Zou gewoon eens hooikoortsmedicatie (loratidine of cetirizine oid) proberen en kijken wat het doet.
Ik had eentje op mijn rug waar de band zit van je bh en dat schuurde ook steeds. Zorgde er ook voor dat ik een te grote omvang kocht steeds om naar beneden te trekken zodat het niet schuurde. Uiteindelijk mee naar de huisarts gegaan, heeft ook lang geduurd totdat ik het durfde, en hij heeft 'm met soort van kou-therapie weggehaald. Was even dezelfde dag nog gevoelig en voor de zekerheid die week sport bhâs zonder beugel gedragen en nu eindelijk passende bhâs omdat ik nu naar de juiste omvang kan dragen. Dus hierbij (pun intended) heb je mijn berichtje voor hopelijk de nodige ondersteuning om het te doen.
Ik heb morgen een kleine operatie onder narcose. Heb aan de arts wel gevraagd naar het herstel van de operatie zelf, maar eigenlijk niet echt wat ik kan verwachten van de verdoving. Hoe lang houd je daar last van / na hoe lang ben je in staat om gewoon weer te werken? Heb nu doorgegeven aan mân werk dat ik verwacht woensdag weer aan het werk te zijn, maar vraag me nu af of dat niet te optimistisch was?
Ligt een beetje aan de duur van de ingreep, welke middelen ze gebruiken en verschilt ook wel per persoon. Is het in dagbehandeling? Dan zou ik er zeker wel vanuit gaan dat dat kan hoor
Ja klopt, staat een uur voor gerekend en is gewoon dagopname!
Is er geen folder over de ingreep van je ziekenhuis? Amandelen bijv stelt niet mega veel voor qua operatie maar ik kon echt niet na twee dagen weer werken
Nee over de ingreep zelf heb ik info gekregen hoor, wat ik kan verwachten qua herstel en de nazorg enzo. Had gewoon twijfels over de narcose zelf.
Geen folder, maar ik weet niet of ze hiervoor ĂŒberhaupt een folder zouden hebben. Abces in mân borst dat gedraineerd moet wordenâŠ
Ik had altijd wel even last van de narcose. Maar verschil heel erg per persoon en per ingreep.
Ik heb ook een kleine ingreep gehad. 55 min heeft de operatie geduurd en ii heb echt helemaal geen last gehad van de narcose achteraf. Ik had qua na gevoel van de narcose prima de volgende dag al kunnen werken.
Ik heb dus last van vingers die vervellen. Geeen idee hoe het komt. Weet iemand misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn, of wat voor zalfje ik kan proberen?
Ziet eruit als een huidschimmel, zoiets wat je ook op je voeten kunt hebben. Je kunt daktarin proberen of eerst ff langs de huisarts/de fotoâs laten zien.
Waar zit het ongeveer? Kan je het pin pointen?
Je zitbotjes?
Ik heb in december een maagverkleining gehad en nu 40 kilo afgevallen en ik heb ook zon zere kont! en ook heel vaak slaap erin en op harde bankjes ofzo kan ik al helemaal niet meer fatsoenlijk zitten, heel erg pijnlijk
Ik zou dit toch even aan je huisarts laten zien voordat je iets willekeurigs gaat smeren.
Hmm kan je een foto uploaden wat je bedoelt? Ik snap t niet