Volgens mij geef je zelf het antwoord al! Je grote teen is denk ik gewoon wat stijf omdat je al je tenen tegelijkertijd buigt en nu dus juist niet buigt. Geef het wat tijd.
Ik zou een afspraak bij de fysio maken. Ik heb dit zelf ook (vaak door hardlopen en niet goed mân onderbeen spieren masseren of door overbelasting / rare beweging maken ) en mijn fysio lost dit dan op dmv massage of dry needling.
Dit heb ik ook gehad. Heeft niks met gewicht te maken maar bij mij waren het mijn schoenen. Ik droeg schoenen die niet genoeg steun gaven en liep veel in die periode. Kan dat bij jou hetzelfde zijn?
Ik draag veel dezelfde schoenen als voor ik deze klachten had, maar zou goed kunnen dat ze minder steun bieden (vooral sneakers lopen best wat uit natuurlijk). Heb je nu speciale zooltjes of zo of let je op welke schoenen je koopt?
Ik ga binnenkort sowieso eens langs de fysio, misschien hebben ze ook tips m.b.t. houding of zo. Bedankt @Trademark voor je reactie ook!
Dit kan volgen mij ook komen door te strakke schoenen en overbelasting van de pezen daar. Dan raakt het ontstoken en dan heb je wat jij beschrijft, dat je het meest last hebt na lang stilzitten, maar dat te veel wandelen het weer verergert. Misschien is je ene voet wat groter dan de andere ofzo? Waardoor die eerder knelt in al je schoenen?
Nee ik heb geen zooltjes, maar ik let op de ondersteuning die schoenen bieden. Geen allstars of vans meer voor mij, die zorgen voor pijn.
Iemand wel eens kleine rode, licht jeukende, bultjes tussen en op de tenen gehad? Alles wat ik Google - tip: doe het niet, heel goor - lijkt er niet op.
Warmteuitslag? Heb ik zelf nooit op mân tenen gehad, maar wel heel vaak tussen mân vingers.
Ik ben meer gaan zweten sinds ik gestopt ben met de pil. Echt irritant. Het is bij mij niet eens het vocht maar meer de geur. âGelukkigâ wel alleen bij mijn oksels dus een antiperspirant houdt het wel binnen de perken. Maar misschien is het bij jou ook iets hormonaals?
Dat lijkt er meer op, Thanks!
Ja, ik denk dat je fluticason bedoelt
Klopt idd. Ook kan de fabrikant van de pleisters al schelen. Ik merk op werk dat mensen die b.v. Irritaties krijgen van sandoz wel tegen teva kunnen
Iemand een idee van welk insect deze âbeetâ is? De kans dat het van een teek is, is heel klein. Maar vind het rode kringetje rondom de jeukende plek wel vaag!
Ik krijg zulke plekken van een mug. Wil natuurlijk niks zeggen over jou, maar t ziet er erg herkenbaar uit
De rode kring van een tekenbeet met lymebesmetting ziet er echt heel anders uit, mocht je je daar zorgen om maken!
Het is mijn 1e muggenbeet van het jaar, wellicht doet mijn huid er nu anders op reageren. Zou best kunnen!
Ik heb sinds donderdag last van mijn rechter elleboog (buitenkant) en dat straalt ook door naar mijn bovenarm maar meer de voorkant. Vrijdag was het heel erg en nu is het wel wat minder. Het is bij bepaalde bewegingen dat opeens de pijn erin schiet. Maar als ik dan die beweging rustig herhaal is de pijn er niet per sé weer. Vervolgens maak ik dan (onbewust) een andere beweging en voel ik het weer.
Ik ben linkshandig en ik til veel. En juist om links wat te ontlasten probeer ik meer met rechts te doen. Ik denk dat het âgewoonâ overbelasting is.
Ik zie nu alleen wel op tegen werk morgen. Ik ben bang dat het dan weer erger wordt. Heeft iemand dit ook eens gehad?
Ik kwam ook op tennisarm uit maar ik heb geen last als ik knijp met mijn hand of mijn pols draai.
Iemand de gouden tip voor slijm in je bovenste luchtwegen? Sinds donderdag echt megabenauwd en ondertussen pijn in mijn ribben van het vele hoesten maar niets helpt. Op advies van de doktersassistente wel fluimicile gehaald maar dit doet ook niets.
Niet te lang mee wachten en terug naar de huisarts. Zeker bij benauwdheid. Mogelijk dat een pufje werkt, of dat er meer onderzoek nodig is. Maar benauwdheid kan tot paniek leiden (heeft het bij mij gedaan) en dat is niet nodig. Zeker als je fluimicil hebt geprobeerd, en het werkt niet.
Ik heb door stress drie dikke aften in mijn mond en ik kan gewoon amper meer eten door de pijn. Heeft iemand hier een advies voor een wondermiddeltje voor?