Neusdouche, gorgelen met zeezout, strepfen en neusspray inderdaad. Verder veel rust en drinken! Hopelijk gaat het snel voorbij.
Je kan prima vliegen als je verkouden bent. Als je een dikke oorontsteking hebt zou ik het liever niet ivm de pijn doen maar verder vrij overdreven
Zou dat juist zoveel mogelijk doen. NaCL en ook xylo. Alles zo goed mogelijk open krijgen.
Thanks! ik dacht even dat dat niet mocht omdat in de bijsluiter van mijn neusspray staat dat ik het max 1 x in de 8-10 uur mocht gebruiken. Maar ik had er niet bij stilgestaan dat je natuurlijk ook niet verslavende neussprays hebt. Dus dat ga ik morgen even in huis halen
Ik vind de zeezout / calendula van de Etos heel fijn!!!
En ik zweeeer bij de Rhinohorn met een schepje zout. Moet je wel tegenkunnen trouwens maar dit werkt bij mij als een tiet.
Je zou nu kunnen proberen om eerst in 1 neusgat āaf te kickenā en zodra die weer terug naar normaal is het andere neusgat. Want in 1x volledig stoppen is bijna niet te doen omdat je dan vrijwel geen lucht meer krijgt door je neus.
Ik ben uiteindelijk geopereerd aan mān neus doordat ik door de xylometazoline chronisch vergrootte neusschelpen had en dat moet je echt proberen te voorkomen, was geen prettig traject haha
En zieke verkoudheden en bloedneuzen als je wil stoppen
Ugh join the club! Hier ook verslaafd. Ga binnenkort maar beginnen met verdunnen om zo af te bouwen. Zin inā¦
Op de hap geweest. Had zoān buikpijn boven mij navel dat ik dacht out te gaan. Ik had zulke erge heftige pijn aanvallen dat ik getwijfeld heb om de ambu te bellen. Ik heb alleen maar kunnen krijsen/huilen/kermen van de pijn. Ik kon niet meer lopen niks. Eenmaal bij de hap aangekomen⦠vermoede ze galstenen. Kreeg een injectie dicflonac maar dat werkte niet. Na een half uur nog een keer een injectie morfine erbij. Dat sloeg wel aan voor de pijn. Dag erna was de pijn verdwenen. Gisteren een echo laten maken in het ziekenhuis en geen stenen te zien en verder alles in orde. Super fijn natuurlijk en een opluchting rijker want geen operatie. Merk nu alleen dat ik de angst heb dat het terug komt. Ik weet niet wat het dan wel is⦠stel ik ben in de stad en krijg een aanval⦠ik kan oprecht dan geen meter meer lopen. Heeft iemand hier een idee wat het heeft kunnen zijn? Of een soort gelijk iets mee gemaakt?
Het zat bij mij onder mijn middenrif en boven mijn navel. Alsof iemand met een vuist er kei hard indrukte. Of dat ik een week lang 24/7 buikspieren gedaan had en hij nu vast zat in een kramp. En ik was echt zeiknat van het zweet.
Echt ik beval nog liever onverdoofd 4x achter elkaar dan dat ik dit nog een keer moet meemaken.
Ik wil je beslist niet bang maken, maar wel mijn ervaring delen.
Mijn galstenen zijn nooit gezien op een echo, maar ik had ze wel.
Helaas kreeg ik een alvleesklierontsteking door de galstenen en zijn ze wel verwijderd, de hele galblaas.
Ohnee⦠ze hebben wel alles meegenomen in de echo. Bij jou ook? Dus ook mijn aorta en alvleesklier en nieren.
Kreeg jij vaker een aanval? En dagen achter elkaar of maanden?
En waar had jij de pijn precies?
Sorry voor alle vragen.
Bij die echo is inderdaad groot deel van mijn buik gedaan. Mocht wel zeggen dat ik zelf niet alles meer weet hoor. Ik zat op dat moment al aan de morfine.
Ik heb zelf wel redelijk veel aanvallen gehad (van het kastje naar de muur gestuurd met deze klachten). Maar in principe was het zo dat het gruis pijn deed. Als je galestenen hebt hoef je er niet altijd last van te hebben.
Oh werd je niet accuut geholpen? Ik āmoestā echt direct behandelend worden.
En had jij dezelfde plek pijn? Want lees dat galstenen meer rechts is. Of schouderbladen uitstraling.
Ik had een tijd terug ook een galsteen en bij mij zat de pijn ook heel erg rond mijn navel. Daarom twijfelde ik ook of het galstenen waren, maar uiteindelijk was er net 1 op de echo te zien. Wel amper zichtbaar.
Ik zou dit even doorlezen!
Je kan hier ook geneesmiddelen voor halen bij Kruidvat
Ik heb door mijn diabetes heeel snel schimmelinfecties en mijn tip voor iedereen met een vagina is eigenlijk om altijd katoenen ondergoed te dragen want bij synthetische heb ik echt heeel snel een infectie te pakken
Je kan eventueel bij je behandelend endo arts dit vragen. Ze reageert meestal binnen 48 uur.