Dankjewel. Nee er is geen conclusie in het verslag. Dit is het rapport van mijn tubectomie 2 jaar geleden en ik heb m opgevraagd ivm afspraak nieuw ziekenhuis. Dit is nieuwe info voor mij, had wel gegoogled maar kwam niet zoveel uit. Ja de cystes, verder niets.
Dat zou wel ook mijn conclusie zijn uit dit verslag hoor. De cysten staan voorop (en zijn niet erg), en daarnaast worden er een paar dingen gezien die lijken op irritatie/ontsteking maar niks engs voor zover ik het kan beoordelen met de geringe context.
Is je tubectomie in het kader van sterilisatie geweest? Want snap heel goed dat deze details niet met je zijn besproken, ze zijn dan namelijk ook niet relevant.
Ja sterilisatie idd icm endometriumablatie. Het is zo dat sinds die ingrepen ik veel lichamelijke klachten heb en aan het uitzoeken ben waar het vandaan kan komen. Ik ben dossiers aan het opvragen om te kijken of er iets over het hoofd gezien word. Volgende stap is de endometriose poli. Met dit verslag heb ik alle gegevens compleet.
Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt. Uit dit verslag iig geen aanwijzingen voor endometriose op de eileiders.
Dankje!
Hoe gaat het nu? ik begon ook enorm last te krijgen van mijn hechtingen en net toen ik bedacht dat ik de volgende dag de tandarts ging bellen ging het oplossen en was het in een dag weg lol
Nergens meer last van Heb gisteravond extra voorzichtig gepoetst en nog even gespoeld met chloorhexedine voor het geval er toch iets aan het ontsteken was en vandaag is het helemaal oke. Vind alleen chloorhexedine zo rot omdat je hele smaak erdoor opgefokt wordt.
Shit ik schrik me rot. Heb op mijn buik een moedervlek die altijd al wat meer op de huid lag, lijkend op een soort bultje/wratje maar dan gepigmenteerd. Verder nooit last van of raar gedaan, daar lette ik wel op. Maar nu zit er opeens een korstje op en zit het half los, lijkt wel of het er af gaat vallen? Natuurlijk bel ik morgen meteen de huisarts maar ik denk natuurlijk gelijk dat het een melanoom is⦠heeft iemand ervaring hiermee?
Is het geen ouderdomswrat? Die willen bij mij ook wel eens raar doen. Sowieso goed om er naar te laten kijken want je weet het liever zeker dat het niets is om je zorgen over te maken.
Oh ik wist niet dat dit bestond, maar nu ik het google denk ik dat dit het ook best wel eens kan zijn. Kunnen deze er ook af vallen of loslaten?
Dit zijn vrijwel altijd onschuldige moedervlekjes of idd soms familie van de wratten. Als ze zo op de huid liggen dan kan het door schuren van kleding makkelijk geïrriteerd raken en soms dan ook iets gaan bloeden. Melanomen liggen bijna nooit óp de huid, zijn bijna altijd vlak.
Dankjewel, dit stelt me weer wat gerust! Het zit idd precies op de plek waar de band van mijn broeken vaak zitten. Ik ga morgen toch maar even bellen om te vragen of het verwijderd kan worden, denk dat dat toch beter is
Je krijgt het ook niet voor zweetvoeten lijkt me?
Wat wil je er mee bereiken om dit hier te posten? Je cardioloog schrijft je dit niet voor niets voor, als je grote twijfels/bezwaren hebt moet je de voor- en nadelen met je cardioloog bespreken. Dit hier posten en reacties van leken uitlokken is in jouw geval echt alleen maar olie op het vuur gooien.
Nee, het niet innemen terwijl een cardioloog dit heeft voorgeschreven is juist doodeng.
Ik vind het enorm meevallen. Check eens psychiatrische medicatie
Is ook spannend om met nieuwe medicatie beginnen!
Heb ik een baarmoeder verzakking�
Dag 2 van mijn menstruatie en werd echt even niet lekker van de pijn aan mijn baarmoeder/blaas?
Ik kon niet zitten of lopen. Het leek alsof ik dan inwendig ergens op ging zitten en met staan alsof ik iets overstrekte. Ook bij het inbrengen van de tampon was het even gevoelig.
Maar als ik Google op verzakking lees ik over een bal gevoel tussen de benen en dat heb ik totaal niet?
Het zit bij mij hoger. Boven de venusheuvel nog.
Ook niezen doet erg pijn.
Het spijt me dat ik het zeg maar jij post hier om deze zoveel dagen/weken allerlei paniekerige berichten met vage klachten. Ik denk dat het verstandig is om daar iets mee te doen in plaats van telkens op een openbaar forum geruststelling te zoeken bij leken.
Paniekerig? Het is toch gewoon een medische vraag? Daar is dit topic toch voor? Ik denk dat door deze opmerking van een moderator je mensen nu afschrikt.