Nee ik bedoel dat ik even zoekende was naar een dermatoloog met veel kennis van de hoofdhuid specifiek, en dus dat zij misschien een aanrader had. Veel dermatologen hebben een ‘aandachtsgebied’ waar ze goed in zijn, maar de hoofdhuid kon ik weinig over vinden
Ik neem inderdaad dagelijks een multivitamine (heb niet een specifiek merk ofzo aangeraden gekregen na de operatie) en maandelijks vitamine d.
Oh dat wist ik niet, klinkt wel logisch eigenlijk… Hopelijk vind je een fijne!
Ik zou dat wel even navragen, of bij je huisarts of bij de bariatrisch chirurg want volgens mij zijn de doseringen na een gastric bypass hoger dan een ‘normale’ multivitamine!
Heeft iemand weleens injectie in het oog gehad en wil me een beetje gerust stellen?
Bedankt! Stom dat ze me dat niet gezegd hebben.
Ik heb morgen een echo, omdat ik een zwelling tussen mijn borsten heb. Ik heb geen vraag eigenlijk, maar begin nu wel een beetje nerveus te worden. Ik haal me ook van alles in m’n hoofd want waarom heb ik een zwelling daar?
Ik weet niet of je het al had gezien en of Rotterdam te ver is voor je maar ik zag dit in het Erasmus:
Ik ben hier zelf niet geweest maar kwam dit tegen in mijn zoektocht.
Succes morgen, hopelijk is het niks
Ja maar dat geeft geen klachten
geen injectie maar een ingreep waarbij ze wel een paar lagen diep veel gaatjes hebben geprikt om een aandoening te verbeteren dus ik vermoed dat het wel vrij gelijkaardig is. Het komt heel eng over voor ze beginnen maar zodra ze alles af- en vast plakken en verdoven zie je eigenlijk niets meer waardoor het enge er direct af was. Qua pijn was het ook minimaal als ik het pijnstillingsschema goed opvolgde en lichtschuw was (zonnebril en licht in het algemeen vermijden).
oh bedankt!! Ja ik ben dus zo bang voor dat ik daar lig en die naald op mijn oog af zie komen
Ter info (al interesseer je dit mogelijk niks ). Dokter heeft zelf gebeld ondertussen. Ze vond het nuttig om vit d tijdelijk te verhogen en 3 maanden lang ijzer bij te nemen. Speciale multivitamines vond ze zinloos in mijn geval.
Ja dat was dus totaal niet bij mij en ik ga ervan uit dat de voorbereiding gelijkaardig gaat zijn bij iedere behandeling
Help. Ik denk dat ik een inwendige aambei heb. Ik denk dat ik ook gevoeld heb wanneer deze is ontstaan.
Dit is de eerste keer dat ik dit heb en het doet echt enorm pijn met poepen. Ontlasting is niet heel hard.
Ik lees vooral tips voor uitwendinge aambeien. Iemand tips voor inwendige? Ik merk dat ik best wel een drempel voel om naar de dokter te gaan, dus ik wil eerst kijken of het beter gaat als ik wat tips opvolg.
Dankjewel voor je antwoord. Heb jij er vaker last van? En doet het dan ook zo enorm pijn tijdens het poepen?
Ik ga je tips opvolgen, hoewel ik er heel erg tegenop kijk, gezien ik al naar word bij het idee van met mijn vingers naar binnen moeten gaan (ik kon als kind al heel slecht tegen zetpillen).
Na hoeveel dagen nadat je begint met smeren wordt het meestal beter?
Wat zijn je klachten precies?
Ik zou naar de huisarts gaan als het zo enorm veel pijn doet. Die zien dit veel vaker en kijken er ook niet van op. Kan best zijn dat er iets anders is en dat je dan zelf net het verkeerde aan het doen bent. Zij kunnen je als het nodig is ook doorsturen naar een proctoloog.
Oh en mocht je toch eerst zelf gaan proberen, je kunt ook vingers van plastic handschoenen afknippen en die gebruiken. Stuk voordeliger. Ooit die tip van de apotheek gekregen.