We hebben wel het idee dat ze bij de arts (huisarts en huisartsenpost geweest) alles gecheckt hebben maar het zou nu wel echt beter moeten gaan en ik blijf mij zorgen maken.
Hij heeft nu langer dan 24 uur niet geplast, gisteravond 19.00 voor het laatst.
Hij klaagt vooral over buikpijn maar weet niet of het echt pijn is, of misselijkheid. Ze hebben zijn plas gecheckt op een blaasontsteking, halen ze daar ook een nierbekkenontsteking uit? Zou hij dan geen koorts moeten hebben? Oh zie dat jij dat wel had…
Dat is wel lang om niet te plassen. Zou toch de hap bellen hoor, al is het om advies te vragen.
Bij mij hadden ze dat uit mijn plas of bloed weten te hslen. Ik moest beide inleveren. Wel bleek dat ik zonder door te hebben voorafgaand al een blaasontsteking gehad moest hebben
Bedankt voor jullie reacties. Wat een zorgen zo. Mijn man gaat hem nu wakker maken om te kijken of we hem aan het plassen krijgen en anders gaan we weer bellen
Ja dat kan ik mij voorstellen. Voel je alsjeblieft niet bezwaard om de hap te bellen als jij het gevoel hebt dat het niet oké is en er niet gerust op bent.
Gelukkig heeft ie zojuist geplast! Krijgen er geen slok water in, maar dat kan ook omdat ie slaapdronken is. Morgen ga ik weer de dokter bellen.
Oh echt? mijn HA sprak van een colonoscopie, ik heb verder ook geen testen meer gedaan hoor, alleen wel nog stalen moeten binnenbrengen.
@Howth en ja het is zeker niet uitsluitend hé! Als het echt al lang aanhoudt zullen ze ook wel verder onderzoeken veronderstel ik, eventueel eerder via een neonatoloog of pediater?
Als het gaat om diagnostiek naar darmklachten in het algemeen kan soms een colonoscopie geïndiceerd zijn, maar coeliakie is een ziekte van de dunne darm en kan dus alleen vastgesteld worden door via de mond, door de maag, naar het begin van de dunne darm te gaan en daar biopten te nemen. Dus als je huisarts je verwijst voor een colo om coeliakie uit te sluiten moet ie even op nascholing ![]()
Ik kreeg bij mijn gastro perongeluk door de assistente de voorbereiding voor een colo doorgestuurd (laxeren tot je leeg bent) dus ik was blij dat ik dit wist, anders zou ik daar na een nacht op de wc met mn schone kont zitten alleen maar om een slang door mn strot gedouwd te krijgen ![]()
Oh men, ben ook blij dat je het wist! Als je dat voor niets moet doen is zo zuur!
Niet voor nu in de nacht… maar morgen water ijsjes proberen… vocht is vocht.
Carpaal tunnel, maar mijn pols buigt dus constant verkeerd!
Hi allemaal,
Ik heb zo goed als dagelijks last van een plotseling heel rood gloeiend warm gezicht. Dit gaat vaak gepaard met hoofdpijn (kan lichte of zware hoofdpijn zijn). Dit gebeurt vaak als ik wat moe ben, maar dat is ook niet altijd het geval. Iemand die weet waardoor dit komt / dit ook heeft?
Groetjes
Tara
Afhankelijk van de leeftijd kan dit een opvlieger zijn door de overgang
hoe gaat het ondertussen met hem? Heeft hij al kunnen drinken
De DD van flushes met hoofdpijn is heel breed, kan van alles zijn, zou maar eens beginnen met een afspraak bij je huisarts voor controle bloeddruk en een keer uitgebreider lab.
Mag ik je een pb sturen?
Lief dat je het vraagt. Het gaat ietsje beter, hij drinkt wat, hij eet wat, ijsje ging er goed in. Wel nog spugen, hij is lijkbleek en heel weinig energie. Vanmiddag weer een afspraak bij de huisarts, wil eigenlijk wel dat ze zijn bloed gaan checken.
Gewoon aangeven dat je dat wil en je niet zomaar laten wegsturen. Want dit is echt niet gewoon
Op je strepen gaan staan hoor, het gaat wel om je kindje. Beterschap ![]()